Växthusvägen13 #1 Jäsen · 4 viestiä 1 jou 2021 klo 11:30 Växthusvägen13 Jäsen 4 viestiä 1 jou 2021 klo 11:30 #1 Hei, tietämätön alasta, mutta haluan puhdistaa/tasoitella takan sileäksi valkoiseksi. Voinko tehdä itse, miten minun siinä tapauksessa toimia? se lämpenee hieman poltettaessa ja on maalattu. Katso kuva #puhdistaa #kitata #liesi #avotakka
Hei, tietämätön alasta, mutta haluan puhdistaa/tasoitella takan sileäksi valkoiseksi. Voinko tehdä itse, miten minun siinä tapauksessa toimia? se lämpenee hieman poltettaessa ja on maalattu. Katso kuva
Emil Boman #2 Jäsen · 130 viestiä 12 maa 2022 klo 09:25 Emil Boman Jäsen 130 viestiä 12 maa 2022 klo 09:25 #2 Växthusvägen13 sanoi: Hei, en ole asiantuntija, mutta haluaisin puhdistaa/tasoitella takkaa sileäksi valkoiseksi. Voinko tehdä sen itse, ja miten minun pitäisi toimia? se lämpenee hieman, kun sitä poltetaan, ja se on maalattu. Katso kuva oletko tehnyt sen? Vai käytitkö apua, haluatko selittää, jos teit itse, miten se meni?
Växthusvägen13 sanoi: Hei, en ole asiantuntija, mutta haluaisin puhdistaa/tasoitella takkaa sileäksi valkoiseksi. Voinko tehdä sen itse, ja miten minun pitäisi toimia? se lämpenee hieman, kun sitä poltetaan, ja se on maalattu. Katso kuva oletko tehnyt sen? Vai käytitkö apua, haluatko selittää, jos teit itse, miten se meni?
Växthusvägen13 #3 Jäsen · 4 viestiä 12 maa 2022 klo 09:52 Växthusvägen13 Jäsen 4 viestiä 12 maa 2022 klo 09:52 #3 Emil Boman sanoi: har du gjort de? Eller tog du hjälp, vill du förklara om du gjorde det själv hur det gick? en saanut tarjouksia noin 10 000 ja tuntui siltä, etten selviä siitä itse, joten en ole tehnyt mitään
Emil Boman sanoi: har du gjort de? Eller tog du hjälp, vill du förklara om du gjorde det själv hur det gick? en saanut tarjouksia noin 10 000 ja tuntui siltä, etten selviä siitä itse, joten en ole tehnyt mitään