2 989 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
Rei'itä saniteettimuovia

Olen ostanut yksinkertaisen separettin pieneen kesämökkiini. Se on valmisteltu sekä ilmanvaihdon että virtsan poistoa varten takaosasta seinän läpi (puu) ja virtsan poistoa varten käymälän pohjasta. Valitettavasti en voi käyttää kartiomaista kohotusta pohjassa, koska viemäri, johon minun pitäisi asentaa käymälä, on noin 15 cm kauempana takana. Minun tarvitsee siis porata reikä muoviin kohtaan, johon ei ole tarkoitus porata. Olen kokeillut poraamista johonkin muoviesineeseen ostamallani poralla, joka voidaan säätää tarvittavaan mittaan, mutta muovi säröilee aina tähtikuvion kaltaiseksi porausreiän ympärillä. On mahdollista, että saniteettimuovi ei käyttäydy näin, mutta minulla on vain "one shot". Onko jotain vinkkejä, kuinka voisin välttää tämän? Onko olemassa "leikkuunestettä" muovin poraamiseen? Vai riittääkö esimerkiksi hopeateipillä alueen peittäminen ennen poraamista? Kiitollinen vinkeistä niiltä, jotka ovat tehneet jotain vastaavaa.
Kuinka isosta reiästä on kyse?
Muoviporaukseen on parempi käyttää puuporaa, jossa on kärki, kuin metalliporaa.

Käytä sellaista ja älä paina liian kovaa.
Julalla on jopa 12 mm. Jos reikä tarvitsee isontaa, voit viilata pyöröviilalla.
Muoviporaukseen on parempi käyttää puuporaa, jossa on kärki, kuin metalliporaa.

Käytä sellaista ja älä paina liian kovaa.
Julalla on jopa 12 mm. Jos reikä tarvitsee isontaa, voit viilata pyöröviilalla.
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 991 viestiä
Säädettävät porat ovat äärimmäisen harvoin hyviä mihinkään ylipäätään...
Iso reikä, niin reikäsaha toimii hyvin muovilla...
Iso reikä, niin reikäsaha toimii hyvin muovilla...
Elektroniikkahullu
· skåne
· 712 viestiä
Reikäpora toimii parhaiten muovin kanssa, jos pitää porata suuri reikä, säädettävät toimivat kipsiin ja puuhun.
Työkaluhullu
· Stockholm
· 1 399 viestiä
Voit käyttää stegborr
Klikkaa tästä vastataksesi