Hei!

Olen aloittamassa pintaremonttia ja olen törmännyt tähän yritykseen, joka on hintojen puolesta hyvin kilpailukykyinen ja vaikuttaa ammattitaitoiselta. Onko joku ostanut sieltä tai tietääkö jotain heistä??

Onko teillä jotain muuta yritystä suositella?

Kiitos etukäteen!

Olen ostanut sieltä kaksi rappua - tammirappuset ja mäntyrappuset. Siitä on jo muutama vuosi, mutta minulla ei ollut mitään valittamista. Toisen rappuset asensi yksi heidän asentajistaan. Toisen asensin yhdessä puusepän kanssa. Molemmat järjestelyt toimivat hyvin.

Tammirappusissa muutimme melko paljon pieniä mittoja, esimerkiksi pienempi säde kaikissa reunoissa, sirompi askelmat.

Toisaalta en ole ostanut rappusia miltään muulta toimittajalta, joten on vaikea verrata...

Mutta onpa mukava kuulla, että ainakin sinä olet tyytyväinen:-) Kaksi kertaa jopa!

Me puuhaamme myös erikoismittojen kanssa siellä ja täällä, ja he vaikuttavat erittäin vakavilta ja hyviltä. Mutta koskaan ei tiedä, ja se on muutamia euroja, jotka menevät, joten haluaa yrittää saada selville mahdollisimman paljon...

Kiitos vastauksesta!

Onko muita, jotka tietävät jotain?

En ole ostanut niitä, mutta yksi heidän pojistaan tuli kotiin, mittasi ja keskusteli ratkaisuista ja lähetti sitten hintatarjouksen yhdessä yksinkertaisemman piirustuksen kanssa portaista. Olen vahvasti kallistumassa valitsemaan heidät, kun on aika hankkia uudet portaat.

Rättviksia voi suositella, olen täysin tyytyväinen heihin. Toinen yritys, jolta olen myös ostanut, on Persson & Skogs Morassa, he tekevät hyvät portaat ja myös muita puutöitä.

Mukava kuulla!

Odotan vielä viimeistä tarjousta täältä, mutta sitten tilaan sieltä... Kiitos teille kaikille!

Hei kaikki!

Halusin vain päivittää vähän...Sain portaat kotiin tällä viikolla ja tänään ne piti asentaa.. Ne olivat todella hienot ja kaikki näytti hyvältä kunnes viimeiset askelmat piti laittaa kahteen osaan.. Silloin kävi ilmi, että ne olivat noin 10 cm liian lyhyitä...

Paljon hyvän palvelun jälkeen Christopherilta portaiden valmistamolta, sovimme, että voisimme valmistaa uuden askelman yhdestä virheellisestä ja siten saada 2/3 portaista kuntoon. Sitten voisimme kiinnittää viimeisen osan väliaikaisesti, joten nyt on vain odotettava, että saadaan oikea askel kotiin...

Vähän harmittaa ja on ikävää, mutta muuten portaat ovat todella hienot ja saisimme korvausta tästä, joten toivon, että lopulta kaikki menee hyvin...

Olen miettimässä portaita. Heittää vanha, jyrkkä porras pois ja laittaa uusi toiseen paikkaan talossa. Saako kysyä, mitä se on teille maksanut? Suunnilleen noin arvio :-)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.