2 891 lukukertaa ·
8 vastausta
3k lukukertaa
8 vastausta
ratapölkky
Valitse painekyllästetty puu, joka on merkitty NTR A, tämä kestää maan kanssa kosketuksessa (hetken aikaa). AB on huonompi, vältä sitä jos mahdollista.
Ruotsalaisella trä:llä on opas, kirjoita "träskyddsklass ntr" tai vastaavaa Googleen niin löydät.
Ruotsalaisella trä:llä on opas, kirjoita "träskyddsklass ntr" tai vastaavaa Googleen niin löydät.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se oli askel pidemmälle kuin ajattelin. On niin tottunut painekyllästettyyn puuhun, ettei ajattele mahdollisia terveys- ja ympäristövaikutuksia, paitsi että käyttää hanskoja, kun se on vielä märkää nesteestä.MrJay sanoi:
Miksi et valitsisi materiaalia, joka ei lahoa, jos nyt aiot tehdä vaihtotyön?W wicpe sanoi:
Hei, hyvä ajatus. Ajatteletko jotain muuta vaihtoehtoa kuin rakennustukit? Ja mitä siinä tapauksessa? Minun pohdintani oli, toimiiko se laittaa kyllästettyä maata vasten, jos kyllä, niin ajattelin tehdä niin.F fribygg sanoi:
NTR A kestää maata vasten, mutta sorapeti sen alla ja koko alueen aluskanka on aina hyväksi, jos haluat sen kestävän hieman pidempään.
Muussa tapauksessa, jos saat vanhoja sähköpylväitä, ne kestävät kohtuullisesti hyvin, sillä ne on kyllästetty jollakin mukavalla aineella.
Aion itse laajentaa kotona parkkipaikkaa ja käyttää vanhoja sähköpylväitä, joita olen saanut, kehyksenä pitämään soran paikoillaan
Muussa tapauksessa, jos saat vanhoja sähköpylväitä, ne kestävät kohtuullisesti hyvin, sillä ne on kyllästetty jollakin mukavalla aineella.
Aion itse laajentaa kotona parkkipaikkaa ja käyttää vanhoja sähköpylväitä, joita olen saanut, kehyksenä pitämään soran paikoillaan
Klikkaa tästä vastataksesi