Aion rakentaa uutta syksyllä ja julkisivun pitää olla rappaus (puurungolla). Valitsen Finja Iso-fin ja Sto Classic välillä, molemmat värjättyjä. Olen saanut viitteitä siitä, että Sto on hieman halvempi, mutta samalla hieman ohuempi.
Onko kenelläkään kokemuksia / neuvoja ??
Mitä valitsee?
/Fredrik