Aion rakentaa uutta syksyllä ja julkisivun pitää olla rappaus (puurungolla). Valitsen Finja Iso-fin ja Sto Classic välillä, molemmat värjättyjä. Olen saanut viitteitä siitä, että Sto on hieman halvempi, mutta samalla hieman ohuempi.

Onko kenelläkään kokemuksia / neuvoja ??

Mitä valitsee?

/Fredrik
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.