Olen asentamassa uutta lattiaa asuntoon ja olen siksi alkanut irrottaa lattialistat. Listojen takana on mitä olen voinut arvata rappausta ruokomaton kanssa.
Kysyn, voinko todella vain ostaa rappausta ja heittää sen paikalle ilman mitään muuta valmistelua. Olen poistanut kaiken irronneen rappauksen, mutta mietin kuinka paljon minun täytyy poistaa ennen kuin voin lisätä uutta rappausta? Ongelma lisää poistamisessa on se, että ylempää seinästä putoaa rappausta, mikä luo aukkoja.
Kysymykseni kuuluu siis, riittääkö että imuroin irtonaisen osan pois ja vain lisään uuden rappauksen?
Ja mitä rappausta minun tulisi tässä tapauksessa käyttää? Uuden rappauksen paksuus on 5-30 mm.
Kipsilaasti on ehdottomasti helpoin käyttää aloittelijalle. Etsi "kipsilaasti" tästä foorumista saadaksesi vinkkejä sen käyttöön.
Aiotko käyttää lattialistat uudelleen? Varmista siinä tapauksessa, että säilytät ne tasaisina, jotta ne eivät väänny. Niiden takaisinlaitto on jo valmiiksi tarpeeksi vaikeaa. Olen tehnyt täsmälleen saman toimenpiteen asunnossani.
Hei!
Se oli weber gypsum hieman etsinnän jälkeen. Olen puhdistanut kaikkien listojen takaa ja täytyy sanoa, että se oli uskomattoman helppokäyttöinen ja kätevä!
Nyt jäljellä on vain seinien maalaus ja lattian asennus, ennen kuin voin kiinnittää uudet listat!
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.