Uusia ongelmia. Mittasin ja porasin reiät kaiuttimen kiinnitystä varten. Noin 2 cm jälkeen kohtasin ontelon, joka jatkuu noin 7 cm syvyyteen.

Voi olla, että kun piikkasin, takapuolelta irtosi pala, mutta se on epäselvää.

Kysymys kuuluu, kuinka kiinnitän nyt.

Kaiutin painaa vain 3,5 kg ja ulottuu noin 17 cm seinästä.

Olen porannut 8 mm poralla, koska suunnitelmana oli käyttää 8x40 nailontulppa aluksi.

"Bonusongelma" on, että pään on oltava maksimissaan 7 mm. Joten jos joku tietää vinkkejä sen löytämiseen, se olisi hyvä. Löysin vain 4,5 mm ruuvin, joka sopi juuri näihin tulppiin biltemasta, joka oli siinä.

ruiskuta laastia putkessa (toimii myös liimalla) laita tulppa ja anna kovettua

• Tykkään
Psan
  • Laddar…
E egge80 sanoi:
ruiskuta laastia tuubista (toimii myös liimalla) laita plugi ja anna kovettua
Oletan, että oletetaan, että alla on tukos, jotta kaikki ei juokse pois?

• Tykkään
Suvi5700
  • Laddar…
P Psan sanoi:
Oletan että oletetaan että pysähdys on heti alapuolella, jotta kaikki ei vain virtaa pois?
ei ole riskiä

• Tykkään
Psan
  • Laddar…
E egge80 sanoi:
ei ole riskiä
Jotta ymmärrän, se on siis ontelo, mahdollisesti jopa noin 5 cm syvä. Miksi ei ole riskiä, että laasti valuu pois (kun sitä painetaan sisään)?

Näin Fisher Fogmassa Repair AC:n, ajattelitko samanlaista?

BirgitS
Tiedätkö mitään siitä, miten seinä on rakennettu?
Tiili, kuonatiili, kloasong-seinä (lautarunko, jossa rapattu kaisla päällä)?

BirgitS BirgitS sanoi:
Tiedätkö mitään seinän rakenteesta?
Tiili, kuonakivi, kloasong-seinä (puuranko, jossa rapattu kaisla päällä)?
Olen 99 % varma, että se on rappaus betoniharkon päällä. En kuitenkaan tiedä kuinka paljon rappausta. Siksi olin niin yllättynyt, kun törmäsin onteloon 2 cm jälkeen ja se jatkui 7 cm:iin asti. Siksi epäilen, että löin pois "palan" betoniharkkoa, mikä saa ontelon näyttämään suuremmalta kuin se on. Mutta onnistuin myös tekemään saman kahdessa kohdassa suoraan toistensa yläpuolella.

Se on kantavassa seinässä kellarissa, jos sillä on merkitystä.

Olen yrittänyt ottaa kohtuullisen kuvan. Missä on pimeää, siellä on onteloa. Riippuen siitä, miten tunnen, saatan saada kiinni materiaalista jopa noin 3 cm sisään, mutta silloin tulppa ei saa otetta syvimmässä kohdassa (leveämpi).

Aukko betoniseinässä, jossa on näkyvissä ontelo. Tumma alue edustaa syvempää onteloa seinässä. Pinnan rakenne on karhea ja pyörreilevä.

Ajoin tavallisella universalpluggilla Biltemasta, nyt se pysyy kuin kallio.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.