279 lukukertaa ·
7 vastausta
279 lukukertaa
7 vastausta
Ontelo "rappauksen" takana, miten ripustaa kaiuttimet seinälle.
Uusia ongelmia. Mittasin ja porasin reiät kaiuttimen kiinnitystä varten. Noin 2 cm jälkeen kohtasin ontelon, joka jatkuu noin 7 cm syvyyteen.
Voi olla, että kun piikkasin, takapuolelta irtosi pala, mutta se on epäselvää.
Kysymys kuuluu, kuinka kiinnitän nyt.
Kaiutin painaa vain 3,5 kg ja ulottuu noin 17 cm seinästä.
Olen porannut 8 mm poralla, koska suunnitelmana oli käyttää 8x40 nailontulppa aluksi.
"Bonusongelma" on, että pään on oltava maksimissaan 7 mm. Joten jos joku tietää vinkkejä sen löytämiseen, se olisi hyvä. Löysin vain 4,5 mm ruuvin, joka sopi juuri näihin tulppiin biltemasta, joka oli siinä.
Voi olla, että kun piikkasin, takapuolelta irtosi pala, mutta se on epäselvää.
Kysymys kuuluu, kuinka kiinnitän nyt.
Kaiutin painaa vain 3,5 kg ja ulottuu noin 17 cm seinästä.
Olen porannut 8 mm poralla, koska suunnitelmana oli käyttää 8x40 nailontulppa aluksi.
"Bonusongelma" on, että pään on oltava maksimissaan 7 mm. Joten jos joku tietää vinkkejä sen löytämiseen, se olisi hyvä. Löysin vain 4,5 mm ruuvin, joka sopi juuri näihin tulppiin biltemasta, joka oli siinä.
Olen 99 % varma, että se on rappaus betoniharkon päällä. En kuitenkaan tiedä kuinka paljon rappausta. Siksi olin niin yllättynyt, kun törmäsin onteloon 2 cm jälkeen ja se jatkui 7 cm:iin asti. Siksi epäilen, että löin pois "palan" betoniharkkoa, mikä saa ontelon näyttämään suuremmalta kuin se on. Mutta onnistuin myös tekemään saman kahdessa kohdassa suoraan toistensa yläpuolella.BirgitS sanoi:
Se on kantavassa seinässä kellarissa, jos sillä on merkitystä.
Olen yrittänyt ottaa kohtuullisen kuvan. Missä on pimeää, siellä on onteloa. Riippuen siitä, miten tunnen, saatan saada kiinni materiaalista jopa noin 3 cm sisään, mutta silloin tulppa ei saa otetta syvimmässä kohdassa (leveämpi).

Klikkaa tästä vastataksesi