Hei,

Olen kunnostamassa kellaria ja olen nyt purkanut vanhan lankkulattian.
Sen alle oli laitettu terva ja sitten paperi ennen kuin lattia oli koolattu ylös.

Aion laatoittaa lattian, joten kysymykseni on, kuinka paljon tervasta täytyy poistaa?

K
Kaikki. Tjära on öljytuote, joka tekee, että suurimmaksi osaksi mikään ei tartu siihen.

Miten saan porattua sen helpoimmin/halvimmalla?

Täytyykö silloin vuokrata iso kone siihen?

K
Betonihiomakone vie yleensä suurimman osan.

...jotka ovat saatavilla kaikenkokoisina. pienistä kannettavista suuriin ruohonleikkurin kokoisiin.

Terva joku, kuulostaa rasittavalta. :)

Ehkä idea kokeilla sellaista tärisevää kaavinta, kuten Festoolilla on, joka voi poistaa osan ennen jyrsimen käyttöä. Riippuen tietysti siitä, kuinka suuresta alasta on kyse.

Ei, se ei ole tervaa, vaan asfalttia tai oikeastaan bitumia. Tervaa saadaan kuivatislaamalla puuta ja bitumi on öljytuote. Kaikki täytyy joka tapauksessa poistaa. Minulla oli sama ongelma kylpyhuoneessani. Vuokrasin koneen, joka jyrsi asfaltin pois puolessa tunnissa. Reunat hoidin vuokraamalla myös saneerausjyrsimen. Minulla on itse asiassa kuvia koneista. Vuokrasin myös pölynerottimen. Punainen lattiahiomakone sorapihalla valkoisen rakennuksen vieressä.
Punainen Husqvarna-merkinen työstökone kivimurskalla, vuokrattu Hyresmaskinerilta.
Punainen jyrsintäkone poistaa bitumia lattialta huoneessa, taustalla näkyy vuokrausteksti ja eristystä.
Rakennustyömaa, jossa lattialla on reikä ja vuokrausmerkitty kone. Taustalla on eristemateriaalia sekä vaneria, pistorasia näkyy.

• Tyhjä huone, jossa on betonilattia. Keskellä lattiaa on kaivettu reiät ja lattialla näkyy johdon kela sekä pölynimuri.
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.