Hei
Olen miettinyt uuden projektin aloittamista ja suuren kanalan rakentamista. Meillä on tilalla paljon Sly/Lehtipuita, joita olen miettinyt.
Ajattelin sahata pöytäsahalla pois kaksi puolta 45mm paksuuteen ja käyttää tätä rakennusprojektin tukipilareina. Vaihtoehtoisesti tehdä siitä hieman paksumpaa ja rakentaa se hirsitalon tapaan.
Voisiko tämä toimia sly/lehtipuilla? Hyödyt ja haitat? Onko jotakin muuta, mitä pitäisi ottaa huomioon? Voiko rakentamisen aloittaa heti, vai pitäisikö niiden kuivua hetken?
Terveisin
 
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.