Langbein
Se vaikuttaa helpolta ja hauskalta, mutta terveellistä ja kestävää pitkällä aikavälillä?
 
Muistan, että kun tarkistin, se oli saakelin kallista (?).
 
Langbein
Pidin dorocellista erinomaisena ratkaisuna meidän rinneratkaisulle.

Kokemukseni mukaan se on halvempi kuin leca, koska rakennustunteja kuluu vähemmän ja eristys hoituu "automaattisesti".
(Nykyisin on tosin halpaa työvoimaa, joten tunnit saattavat mennä tasan...)

/J.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.