283 lukukertaa ·
3 vastausta
283 lukukertaa
3 vastausta
Rakentaa ylimääräinen makuuhuone
Hei
Minulla on spontaani pohdinta pienestä tulevasta projektista. Olen liittänyt huonolaatuisen kuvan, mutta se saa kelvata aluksi. Minulla on eristämätön kylmävarasto seinän toisella puolella, johon on merkitty risti, joka rakennetaan osaksi asuntoa lisämakuuhuoneeksi. Kuva on otettu portaista, jotka sijaitsevat aivan huoneen osan alapuolella, joten en voi rakentaa paljoakaan juuri siellä. Mietin, kuinka te rakentaisitte portaitten yläpuolella, missä lattia menee hieman vinosti katkoviivan mukaisesti. Oma spontaani ajatukseni on asentaa jotain, joka muistuttaa kantopalkkeja sivuille ja kiinnittää palkit? Oikean puoleinen seinä on betonia. Kiitollinen ehdotuksista.
(Jos joku aikoo olla naljaileva, niin älä kommentoi ja skrollaa eteenpäin)👍🏻
Minulla on spontaani pohdinta pienestä tulevasta projektista. Olen liittänyt huonolaatuisen kuvan, mutta se saa kelvata aluksi. Minulla on eristämätön kylmävarasto seinän toisella puolella, johon on merkitty risti, joka rakennetaan osaksi asuntoa lisämakuuhuoneeksi. Kuva on otettu portaista, jotka sijaitsevat aivan huoneen osan alapuolella, joten en voi rakentaa paljoakaan juuri siellä. Mietin, kuinka te rakentaisitte portaitten yläpuolella, missä lattia menee hieman vinosti katkoviivan mukaisesti. Oma spontaani ajatukseni on asentaa jotain, joka muistuttaa kantopalkkeja sivuille ja kiinnittää palkit? Oikean puoleinen seinä on betonia. Kiitollinen ehdotuksista.
(Jos joku aikoo olla naljaileva, niin älä kommentoi ja skrollaa eteenpäin)👍🏻
Ei tulisi mieleenkään. Joten tee kuten minä, ajattele positiivisesti. Tai scrollaa eteenpäin.👍🏻Ankarstjärna sanoi:
Olen lukenut useita kertoja. Ja katsonut kuvaa uudestaan ja uudestaan. Ehkä ymmärrän mitä tarkoitat, mutta olen niin epävarma, että tuntuu mahdottomalta antaa järkevämpää vastausta kuin tämä. Jos et saa parempia vastauksia, sinun on ehkä muotoiltava uudelleen. Tai jaa useisiin yksinkertaisiin kysymyksiin. Toivottavasti joku muu voi antaa parempia vastauksia.
Tietenkin kuvaa voi parantaa, kuten kirjoitit. Kaiken voi tehdä selkeämmäksi. Ja on aloitettava jostakin saadakseen palautetta. 👍🏻
Käsittämätön kuva. Eikö sinulla ole pohjapiirrosta lisätä?Ankarstjärna sanoi:
Hei
Minulla on spontaani pohdinta pienestä tulevasta projektista.
Olen liittänyt mukaan todella huonon kuvan, mutta se saa kelvata aluksi. Minulla on eristämätön kylmävarasto seinän toisella puolella, joka on merkitty ristillä, ja se aiotaan rakentaa sisään asuntoon lisämakuuhuoneeksi.
Kuva on otettu portaista, jotka tulevat olemaan juuri huoneen osan alla, joten en voi rakentaa juurikaan enempää juuri siellä.
Pohdintani on, miten te olisitte kehystänyt ylös portaitten yläpuolella, siinä missä lattia menee hieman vinoon katkoviivan mukaan. Spontaani ajatukseni on asentaa jotain, joka muistuttaa kantavia palkkeja sivuille ja asentaa palkit? Oikealla puolella seinää on betonia.
Kiitollinen ehdotuksista.
(Jos joku aikoo olla ivallinen, niin jätä vain kommentoimatta ja selaa eteenpäin)👍🏻
Klikkaa tästä vastataksesi