1 730 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
rakentaa terassi
hei
aion rakentaa terassin, mutta minulla on vähän ongelmia korkeuden kanssa katon takia. korkeus terassille voi olla 220 cm pidemmällä sivulla ja toisessa päässä (alempi puoli) voi olla 210 cm, jos teen 2 prosentin kallistuksen. terassi olisi 5 metriä pitkä ja 3,70 metriä leveä, enkä halua puupylväitä keskelle tai kahta puupylvästä sivuttain. lumivyöhyke on Örebro 2,5. mitä ehdotuksia teillä on. tuhannet kiitokset avusta.
aion rakentaa terassin, mutta minulla on vähän ongelmia korkeuden kanssa katon takia. korkeus terassille voi olla 220 cm pidemmällä sivulla ja toisessa päässä (alempi puoli) voi olla 210 cm, jos teen 2 prosentin kallistuksen. terassi olisi 5 metriä pitkä ja 3,70 metriä leveä, enkä halua puupylväitä keskelle tai kahta puupylvästä sivuttain. lumivyöhyke on Örebro 2,5. mitä ehdotuksia teillä on. tuhannet kiitokset avusta.
Eikö se ole lasiveranta, jonka aiot rakentaa? Harvoin on 2% kaltevuus terassin lattialla.ashkan1361 sanoi:
hei
aion rakentaa terassin, mutta minulla on hieman ongelmia korkeuden kanssa katon vuoksi. Korkeus terassille voi olla 220 cm pidemmällä puolella ja toisessa päässä (alempi puoli) voi olla 210 cm, jos käytän 2 prosentin kaltevuutta. Terassini olisi 5 metriä pitkä ja 3,70 metriä leveä, enkä halua puupilareita keskelle. Tai kaksi puupilareita sivusuunnassa. Lumen kuorma on Örebro 2,5. Mitä ehdotuksia teillä on. Kiitos paljon avusta.
kyllä, itse asiassa viherhuone ja se, josta olin kertonut, on viherhuoneen kattoa varten.
Silloin sinun täytyy ottaa huomioon kokonaisuus.ashkan1361 sanoi:
2 astetta lasikatolle on väärin. Vähintään 4 astetta pitäisi olla.
Aloita piirtämällä katto, niin saat tietää mitä tarvitaan muuhun.
Todennäköisesti sinulla on parvekkeen ovi, joka pitäisi voida avata ilman, että se osuu kattopalkkeihin.
Lopuksi saat lattian korkeudet.
Kyllä, rakensin lasikatetun parvekkeen ja uuden terassin viime keväänä ja se oli tiukka.
Minulla on 2 cm väli parvekkeen ovea ja kattopalkkeja varten
Kaikki mitoitettu lumikuormalle 2
Vannon, että laskin, mittasin ja tarkistin monta kertaa.
On niitä, jotka ovat joutuneet tekemään rumia uria kattopalkkeihin, kun parvekkeen ovi osuu niihin.
kiitos paljon. sen piirrän uudelleen ja mietin myös ovea. kiitän
Klikkaa tästä vastataksesi