Aion nyt rakentaa talon uudelleen ja harkitsen tällä kertaa rakentaa ulkoseiniä ja kattoa solumuovista, tämä ei ole uutta mutta olen löytänyt yrityksen, joka rakentaa seinät massiivisilla 250 mm moduuleilla, joissa on jyrsityt puut. U-arvo on noin 0,21 ja se on melko edullinen verrattuna perinteisiin menetelmiin. Nyt haluan vain tietää, onko foorumilla kokemuksia tämän tyyppisestä rakennustekniikasta, ei ole paljon luettavaa, jota voisin löytää, vinkit ja neuvot ovat tervetulleita ja jos joku on rakentanut samanlaisella tekniikalla, olen erittäin kiinnostunut kokemuksistanne. Lisäksi haluaisin tietää, minkälainen lämmönlähde toimii parhaiten tämän tyyppisen eristyksen kanssa?
toivottavasti saan vastauksia!