Aion nyt rakentaa talon uudelleen ja harkitsen tällä kertaa rakentaa ulkoseiniä ja kattoa solumuovista, tämä ei ole uutta mutta olen löytänyt yrityksen, joka rakentaa seinät massiivisilla 250 mm moduuleilla, joissa on jyrsityt puut. U-arvo on noin 0,21 ja se on melko edullinen verrattuna perinteisiin menetelmiin. Nyt haluan vain tietää, onko foorumilla kokemuksia tämän tyyppisestä rakennustekniikasta, ei ole paljon luettavaa, jota voisin löytää, vinkit ja neuvot ovat tervetulleita ja jos joku on rakentanut samanlaisella tekniikalla, olen erittäin kiinnostunut kokemuksistanne. Lisäksi haluaisin tietää, minkälainen lämmönlähde toimii parhaiten tämän tyyppisen eristyksen kanssa?

toivottavasti saan vastauksia!
 
Kaksi linkkiä:
http://forum.byggahus.se/byggmaterial-byggteknik/40743-frigolithus-nerbrunnit-pa-15-minuter.html

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article435872.ab

Toivottavasti se ei ole sellainen talo! Sundolitt, Dorotherm ja Palikka ovat muita vaihtoehtoja, malliltaan EPS-legopalikoita, joita pinotaan ja täytetään betonilla ja raudoituksella. Minulla on työkaveri, joka on rakentanut talon Sundolitilla ja hän on erittäin tyytyväinen. Tiedoksi mainittakoon, että Peter "Foppa" Forsbergin talo on rakennettu Palikalla.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.