Olemme kyselyaineiston vaiheessa koskien solumuovitaloamme. Onko kenelläkään kokemuksia rakentamisesta BEVA-blockien tai vastaavien kanssa? Esimerkiksi hyviä rakennesuunnittelijoita, hyviä "solumuovirakentajia" jne.
 
Olemme rakentamassa taloa solumuovista
Etuja, jotka näen
eristysarvo
helppo rakentaa palkkeja ikkunoiden ja ovien päälle
ei eristämätöntä palkkia kuten normaalisti
vahva rakenne
 
Viime vuonna näin Gotlannissa tyypin, joka rakensi (luultavasti) pumppuasemaa vähintään 40 cm paksusta solumuovista. Tänä vuonna kun tulin ohi, talo oli valmis, rapattu kalkilla sekä tiilikatto, erittäin hieno siitä tuli. Olen itse kiinnostunut menetelmästä. Onko kukaan löytänyt lisää tietoa menetelmästä tai kenties jotain reportaasia?
 
Vinkkejä verkkosivustolle:
http://www.malander.fi/
EPS -valuharkut
Kuvia
Siellä on paljon kuvia, siellä on varmasti paljon hyödyllistä tietoa myös, mutta minun suomen kielen tietoni on minimaalinen.

ps. www.dorocell.se toimii myös
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.