Mietin, onko täällä joku rakentanut ruokakomeroa portaiden alle. Tällä hetkellä on 2 avointa "puolilaskuportaikkoa" (katso kuva), joihin ajattelimme laittaa ruokakomero, jossa on ovi (suunnilleen kuten kuvassa nro 2). Onko jollain kuvia tästä, miltä se voisi näyttää tai ehkä jopa kieltäisitte sen. Tiedostan, että ensimmäinen askel on tehdä portaat "suljetuiksi", mutta entä sitten?
Kaikki onnistuu paitsi pikkulapset, jotka juoksevat Mutta sitten siitä tulee kuiva-varaamo, tai ajatteletteko, että sen pitäisi olla viileä, jossa on aukko ulkoseinän läpi. Paljon eristystä tulee silloin, ei jää paljon tilaa jäljelle. Mutta kuten sanottu, rakentakaa oman maun mukaan.
Rakensitkö portaikon sisään, eli asetitko seinän portaan sivua vasten niin, että porras on yhä itsenäisesti riippuva?
Vai tukeeko seinä porrasaskelmia?
Olen miettinyt meidän suoran (melkein, kääntyy alhaalla) portaan sisäänrakentamista vain.
Se ongelma, jonka näen edessäni on, että jos on 180 asteen kulmassa oleva porras ja sen rakentaa kokonaan umpeen, niin leveydestä, porrasaskelmista jne. riippuen voi olla vaikeaa saada ylös ja alas suuria huonekaluja.
Toimii erinomaisesti uudelleen rakentamiseen, mutta luulen, että se on parempi vain säilytykseen kuin ruokakomeroajattelen. naapurini teki sen itselleen erittäin yksinkertaisesti, kun hän rakensi sen umpeen: otti jäljelle jääneitä paloja laminaattilattiasta, jonka hän oli asentanut eteiseen, sahasi sopivan kokoisiksi ja ruuvasi portaiden takareunaan.
Olen harkinnut rakentavani uudelleen varastotilaa varten, pääasiassa kausittaisten ulkovaatteiden säilyttämiseen, mutta todennäköisesti saadaan pimeämpi eteinen, ja se ei ole kovin hauskaa. Ehkä jos rakentaakin vain alapuolelle, mutta se ei näytä kovin järkevältä, luulin kunnes näin "koirankopin"
Hankaluutena on seinän valinta, talossa on laastilla päällystettyjä siporex-seiniä hyvällä ja huonolla tavalla, joten todennäköisesti käytetäänkin rankoja ja laastilla päällystettyä kipsiä.
Ulko-ovea käytetään periaatteessa vain vieraille ja kaksosrattaat, jotka näkyvät siellä, ovat pääasiassa siksi, että ne vievät vähiten tilaa siellä. Eikä olla jaksettu myydä niitä. Kaksoset ovat joka tapauksessa jo sen ikäisiä
Olen miettinyt rakentavani sen uudelleen, jotta saamme säilytystilaa, lähinnä sesongin ulkopuolisille ulkovaatteille, mutta luultavasti saamme tummemman käytävän, eikä se ole kovin hauskaa. Ehkä jos rakennamme vain alapuolelle, mutta se ei näytä kovin järkevältä, ajattelin kunnes näin "koirankopin"
Ongelma on seinävalinta, talossa on tasoitettua siporeksi-seinää, joten siitä tulee tasoitettu kipsi.
Ulko-ovea käytetään periaatteessa vain vieraille, ja kaksoisvaunu, joka näkyy, seisoo siellä enimmäkseen, koska se vie siellä vähiten tilaa. Ja emme ole jaksaneet myydä sitä. Kaksoset ovat kuitenkin jo tarpeeksi vanhoja [kuva]
Saitko tähän jonkin hyvän ratkaisun? Olen tekemässä jotain vastaavaa ja etsin inspiraatiota.
moro, oletko löytänyt hyvän ratkaisun? minulla on samanlainen portaikko ja haluaisin rakentaa jotain hyvää tai fiksua varastointia kuten sinulla
RRickard Ohlin sanoi:
Olen miettinyt rakentavani meidän umpeen luodakseni varastointitilaa, pääasiassa ulkovaatteille jotka ovat poissa käytöstä, mutta luultavasti saamme siitä tummemman eteisen eikä se ole kovin hauskaa. Ehkä jos vain rakennamme alapuolelle, mutta se näyttää varmasti hassulta, luulin siihen asti, kun näin "koirakopin"
Ongelmana on seinävalinta, talossa on slammattuja siporex-seiniä hyvässä ja pahassa, joten koolaukset ja slammattu kipsi taitaa tulla kyseeseen.
Ulko-ovea käytetään periaatteessa vain vieraille ja kaksosrattaat, jotka näkyvät, ovat siellä enimmäkseen, koska ne vievät vähiten tilaa siellä. Ja emme ole jaksaneet myydä niitä. Kaksoset ovat kuitenkin jo vanhoja tarpeeksi [kuva]
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.