Hei!
Etsin ideoita. Ehkä joku, jolla on pingispöytä ulkona…

Meillä on nykyään vanhempi Stiga, tarkoitettu sisäkäyttöön. Valitettavasti se ei mahdu kellariin, mutta puutarhassa on erinomainen paikka:-)
Me pidämme pingiksen pelaamisesta! Tietenkään lastulevy ei kestä sadetta, pöytä on täysin antamassa periksi.

Mitä kannattaisi hankkia?
Helpoin vaihtoehto on ostaa uusi pöytä, joka on tarkoitettu ulkokäyttöön. Niiden hintaluokka on 600-800 euroa ja ylöspäin. Onko vinkkejä pöydästä, joka kestää?
Hauskempaa olisi rakentaa oma pöytä. Olen ajatellut, vaihtoehto 1: säilyttää nykyisten pöytien jalat, ostaa formplyfa esimerkiksi Byggmaxista. Sahaa, maalaa reunat, kiinnitä ruuveilla.
Vaihtoehto 2. Osta lattia peräkärryyn (flakplyfa), sahata, rakentaa omat jalat lecastenistä. Luulen, että siitä voi tulla hieno ja pysyvämpi asennus puutarhassa.

Jos jollakulla on ideoita, mielellään omasta pöydästä, otan kiitollisena vastaan vinkkejä. 😊

A A bygg sanoi:
Helpoin tapa on tietysti ostaa uusi ulkokäyttöön tarkoitettu pöytä. Niiden hintaluokka on 6-8tkr ja ylöspäin. Onko mitään vinkkejä pöydästä, joka kestää?
Mitä tarkoitat "joka kestää"? Mitä sen pitäisi kestää? Pitääkö pöydän olla jatkuvasti ulkona (myös talviaikaan), vai ainoastaan ajoittain/kesäkaudella?

Ostin tämän melko halvan pöydän muutama vuosi sitten, ja olen erittäin tyytyväinen. En kuitenkaan olisi valinnut sitä, jos sen pitäisi olla ulkona koko vuoden.
https://www.decathlon.se/p/99862088...modelsize-254no_size/demodelundefined-8620883

Kyllä, ajatus on, että sen pitäisi olla ulkona ympäri vuoden...
Tietenkin voi taittaa kokoon ja peittää talvella, mutta se ei tule seisomaan sisällä/katon alla.

A A bygg sanoi:
Kyllä, ajatus on, että sen pitäisi seisoa ulkona ympäri vuoden…
Tietenkin voi taittaa kokoon ja peittää talvella, mutta se ei saa olla sisällä/suojassa.
Valitsisin siinä tapauksessa linkittämäni pöydän, lisävarusteena olevaan suojukseen, jonka voi laittaa päälle silloin, kun pöytää ei käytetä.

Mitä tulee ajatuksiisi oman pöydän rakentamisesta, ihmettelen onko olemassa tarpeeksi leveää muottivaneria. Standardimittainen pingispöytä on 274 cm pitkä ja 152,5 cm leveä. Se tarkoittaa, että kumpikin pöytäpuolisko on mitoiltaan 137 x 152,5 cm. En ole muottivanerin asiantuntija, mutta en ole nähnyt niin leveitä kuin 125 cm. Kotelopuupinnasta tulee hyvin kotitekoinen, eikä se tunnu hyvältä pelaamisen kannalta, jos siitä puuttuu 12 cm verkkopuolelta.

Laattavaneria en ole koskaan käyttänyt. Nopea googlettaminen antaa minulle, että mitat voivat toimia kyseisen tuotteen kanssa (esim. 3050 x 1525 mm), mutta tällainen levy näyttää maksavan noin 2000 kr tai enemmän (plus toimituskulut, jos ei ole onni löytää sitä paikallisesti), joten siitä tulee merkittävä kustannus kuitenkin.

klosp11
A A bygg sanoi:
Hei!
Etsin ideoita, vinkkejä. Ehkä joku omistaa pingispöydän ulkona...

Meillä on tällä hetkellä vanhempi Stiga, tarkoitettu sisäkäyttöön. Valitettavasti se ei mahdu kellariin, mutta meillä on erinomainen paikka puutarhassa :)
Tykkäämme pelata pingistä! Tietysti lastulevy ei kestä ulkona sateessa, pöytä on hajoamassa.

Mihin kannattaa panostaa?
Helpoin vaihtoehto on tietysti ostaa uusi, ulkokäyttöön tarkoitettu pöytä. Ne ovat hintaluokassa 6-8 tkr ja ylöspäin. Onko suosituksia kestävälle pöydälle?
Hauskempaa on rakentaa oma pöytä. Olen miettinyt vaihtoehtoa 1: säilyttää nykyisen pöydän jalat, ostaa muotoonpuristettu vaneri, esimerkiksi Byggmaxilta. Sahata, maalata reunat, kiinnittää.
Vaihtoehto 2: Ostaa peräkärryn lattiaa (flakplyfa), sahata, rakentaa omat jalat lecatiilestä. Luulen, että siitä voi tulla tyylikäs ja kiinteämpi asennus puutarhaan.

Jos jollakulla on ideoita, erityisesti omasta pöydästä, otan kiitollisena vinkkejä vastaan. 😊
me ostimme tänä vuonna cornilleau 300x ulkopöydän, voin todella suositella sitä, 10 vuoden takuu. En usko, että oman rakentaminen on kannattavaa, ei voi olla helppoa saada oikeaa pomppua jne. on niin uskomattoman helppoa, kun jokin toimii ja on hyvin suunniteltu. tämä pöytä toimii loistavasti kaikilla tavoilla.

A A bygg sanoi:
Hei!
Etsin ideoita. Ehkä jollain on pingispöytä ulkona....

Meillä on vanhempi Stiga, tarkoitettu sisäkäyttöön. Valitettavasti se ei mahdu kellariin, mutta sillä on erinomainen paikka puutarhassa :)
Tykkäämme pelata pingistä! Tietenkään lastulevy ei kestä ulkona sateessa, pöytä on täysin antautumassa.

Mihin kannattaa panostaa?
Yksinkertaisinta on tietysti ostaa uusi pöytä, joka on tarkoitettu ulkokäyttöön. Ne ovat hintaluokassa 6-8 tuhannesta kruunusta ylöspäin. Onko vinkkejä pöydästä, joka kestää?
Hauskempaa on rakentaa oma pöytä. Olen ajatellut, vaihtoehto 1: säilytä nykyisen pöydän jalat, osta muottivaneri esimerkiksi Byggmaxista. Sahaa, maalaa reunat, ruuvaa kiinni.
Vaihtoehto 2: Osta peräkärryn lattia (lavavaneri), sahaa, rakenna omat jalat lecakivestä. Luulen, että siitä voi tulla tyylikäs ja pysyvämpi ratkaisu puutarhassa.

Jos jollain on ideoita, varsinkin omasta pöydästään otan kiitollisena vastaan vinkkejä. 😊
Kuinka pingispöydän kanssa kävi?

Ei. valitettavasti... Luovuin tästä projektista.
Ostin Stiga ulkopöydän. Toimii hyvin, mutta ei tietenkään ole yhtä hauskaa kuin rakentaa jotain itse!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.