Aion rakentaa puuvaraston seinään takkamme viereen. Tavoitteeni on jotain tällaista:
Kysymys on, mistä tämä pitäisi rakentaa? Minulla on kokemusta kipsilevystä ja olen löytänyt "Hårdgips" Norgipsiltä, mutta kysymys on, kestääkö se pitkällä aikavälillä? Ajattelin kipsata ja laittaa metalliset kulmasuojat. Uskotteko, että tämä onnistuu, vai pitääkö minun rakentaa se kevytbetonista tai vastaavasta?
Pohdinta, kuinka paljon poltatte, pitäisikö lisätä jatkuvasti, jne.
Kysymykseni on ehkä tyhmä mutta oli samanlaisia ajatuksia, mutta keksin että oli hullua kantaa puita koriin ja sitten pinota uudelleen.
Pohdintaa, kuinka paljon poltatte, pitääkö täyttää jatkuvasti, jne.
Kysymykseni saattaa olla tyhmä, mutta minulla oli samat ajatukset samankaltaisesta, mutta tajusin hulluutta meille kantaa puita sisään koriin ja sitten pinota uudelleen.
Olet oikeassa Anders. Meille se on nyt enemmän sisustusjuttu kuin mitään muuta. Mielestämme on hienoa, että se on takan vieressä, ja meillä tulee olemaan tilaa sen ja ulkoseinän välillä.
Uskon nyt arkena, että tuomme puita sisälle korissa ja poltamme ne.
Mutta tuon ajatuksen kanssa varaston ei tarvitse olla niin suuri, joten ehkä se voisi toimia, jos sen tekee kipsilevystä kuitenkin
Ehdotus, käytä maitomaisia laseja (ehkä vähän paksumpaa laminoitua), jotka liimataan sivuille. Helppo pyyhkiä, jos ne likaantuvat, ja melkein näkymättömiä reiän sisällä.
Mechanical resistance on yksi asia, lian vastustuskyky on toinen. Tein tällaisen syvennyksen (minulla on vain visualisointi) koristeeksi, mutta vakuutan teille, että talvella, kun puuta ei ole, käytätte aina sitä, mitä teillä on käsillä. Joten koristeellinen toiminto on fiktiota tai se tulee olemaan vain mustetta, joka on tehty ohuista puuviipaleista. Parhaan toiminnon saavuttamiseksi käyttäisin kovia ja helposti puhdistettavia sementtilevyjä, esim. Cembrit
Mechanical resistance är en sak, smutsmotstånd är en annan. Jag gjorde en sådan nisch (jag har bara en visualisering) som dekoration, men jag försäkrar dig att på vintern, när det inte finns något trä, kommer du alltid att använda det du har till hands. Så den dekorativa funktionen är fiktion, eller kommer det att bli bara en bläck gjord av tunna träskivor. För att bäst uppfylla denna funktion skulle jag använda cementplattor som är hårda och lätta att rengöra, t.ex. Cembrit
[kuva]
Hei. Kuulostaa mielenkiintoiselta Cembritin kanssa. Niin paljon kuin löydän, se on levy, joka on samanlainen kuin kipsilevy? Jos niin, haluaisin mieluummin käyttää sitä. Haluaisin pystyä rakentamaan kehyksen puusta.
Jos mahdollista, voisitko linkittää mikä mielestäsi toimisi?
Kiitos!