2 598 lukukertaa ·
7 vastausta
3k lukukertaa
7 vastausta
rakentaa pistorasian päälle ?
Olen remontoimassa eteistä.
Olen ajatellut laittaa remonttikipsiä seinille. Noin 1,5 m korkeudella yhdellä seinällä on pistorasia. Voiko sen vain peittää kipsillä vai täytyykö se poistaa, ja jos täytyy, miten se tehdään?
En halua jättää sitä paikoilleen.
Terveisin Anders
Olen ajatellut laittaa remonttikipsiä seinille. Noin 1,5 m korkeudella yhdellä seinällä on pistorasia. Voiko sen vain peittää kipsillä vai täytyykö se poistaa, ja jos täytyy, miten se tehdään?
En halua jättää sitä paikoilleen.
Terveisin Anders
Kipsasin yli useita doseja, joita ei käytetty ja jotka sijaitsivat hieman "rumasti". Vaihdoin kuitenkin "sähköjohdot" niin, että ei ollut mitään liitoksia. Helppo vaihtaa & täydentää uusilla "johdoilla".
Mutta kuten aina....... jonkin ajan kuluttua tarvitsin yhtä doseista.
Onneksi olin asentanut tasa- ja raudanpalan 8) doseen ennen yli kipsausta, jotta se oli helppo löytää uudelleen magneetin avulla
Mutta kuten aina....... jonkin ajan kuluttua tarvitsin yhtä doseista.
Onneksi olin asentanut tasa- ja raudanpalan 8) doseen ennen yli kipsausta, jotta se oli helppo löytää uudelleen magneetin avulla
Sekä mieheni että sähköasentaja ovat kiroilleet paljon (he jopa keksivät aivan uusia kirosanoja
) tukituista/piilotetuista pistorasioista edellisen talon remontissa. Lopulta, monen etsinnän jälkeen, jouduimme sahaamaan reikiä seinään päästäksemme käsiksi johtoihin. 
Joten älä rakenna päälle, jos et vedä johtoja olemassa oleviin pistorasioihin.
Joten älä rakenna päälle, jos et vedä johtoja olemassa oleviin pistorasioihin.
Kiitos kaikista saamistani vastauksista.
Ongelma on, että siellä missä pistorasia on, aion rakentaa seinän.
Mutta te olette luultavasti oikeassa siinä, että on tyhmää piilottaa se, yritän siirtää pistorasian sen sijaan.
Terveisin Anders
Ongelma on, että siellä missä pistorasia on, aion rakentaa seinän.
Mutta te olette luultavasti oikeassa siinä, että on tyhmää piilottaa se, yritän siirtää pistorasian sen sijaan.
Terveisin Anders
Det där var en bra ide! Även om jag inte tänkar gipsa in dosarna, hadde jag funderat på att i-fall-vi-nån-gång-skaffar dosorna får tapet över sigSnickarPelle sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi