987 lukukertaa ·
4 vastausta
987 lukukertaa
4 vastausta
Rakentaa parvekesivupaneeli talon päätyyn
Aion rakentaa itse parveketerassin talomme päätyyn Norjassa ja tarvitsen apua painekyllästetyn rakennuspuun ja tolppien mittojen kanssa.
Niiden mitat ovat 48/198, 48/148, 98/98.
Parveke on tarkoitettu olemaan 11 m pitkä ja 3 m syvä, lepäämässä 4 tolpan päällä, jotka ovat 2,5 m korkeat paikan päällä valetulla peruspilarilla.
Sisäinen tukipalkki kiinnitetään talon päätyyn.
Ystävällisin terveisin, Bo
Niiden mitat ovat 48/198, 48/148, 98/98.
Parveke on tarkoitettu olemaan 11 m pitkä ja 3 m syvä, lepäämässä 4 tolpan päällä, jotka ovat 2,5 m korkeat paikan päällä valetulla peruspilarilla.
Sisäinen tukipalkki kiinnitetään talon päätyyn.
Ystävällisin terveisin, Bo
F Fjellhamar sanoi:Aion rakentaa itse parvekkeen talomme päätyyn Norjassa ja tarvitsen apua painemateriaalien ja pylväiden mittoihin.
Niiden mitat ovat 48/198. 48/148 98/98
Parveke on tarkoitus tehdä 11 m pitkäksi ja 3 m syväksi, ja se lepää neljän 2,5 m korkean pylvään varassa paikalla valettuun perustukseen.
Sisäpalkki kiinnitetään talonpäätyyn
Ystävällisin terveisin Bo
tarvitsen apua rakenteen mitoituksessaF Fjellhamar sanoi:Aion rakentaa itse parvekkeen talomme päätyyn Norjassa ja tarvitsen apua painemateriaalien ja pylväiden mittoihin.
Niiden mitat ovat 48/198. 48/148 98/98
Parveke on tarkoitus tehdä 11 m pitkäksi ja 3 m syväksi, ja se lepää neljän 2,5 m korkean pylvään varassa paikalla valettuun perustukseen.
Sisäpalkki kiinnitetään talonpäätyyn
Ystävällisin terveisin Bo
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
On kyseenalaista, voitko rakentaa tämän pelkästään rakennuspuusta. Tuleeko rakenne olemaan suojaton sään ja tuulen vaikutuksille?
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Silloin sinun on vastattava kysymykseen, pitäisikö parvekkeen olla suojaamaton.
Klikkaa tästä vastataksesi