Aion rakentaa itse parveketerassin talomme päätyyn Norjassa ja tarvitsen apua painekyllästetyn rakennuspuun ja tolppien mittojen kanssa.
Niiden mitat ovat 48/198, 48/148, 98/98.

Parveke on tarkoitettu olemaan 11 m pitkä ja 3 m syvä, lepäämässä 4 tolpan päällä, jotka ovat 2,5 m korkeat paikan päällä valetulla peruspilarilla.
Sisäinen tukipalkki kiinnitetään talon päätyyn.

Ystävällisin terveisin, Bo

F Fjellhamar sanoi:
Aion rakentaa itse parvekkeen talomme päätyyn Norjassa ja tarvitsen apua painemateriaalien ja pylväiden mittoihin.
Niiden mitat ovat 48/198. 48/148 98/98

Parveke on tarkoitus tehdä 11 m pitkäksi ja 3 m syväksi, ja se lepää neljän 2,5 m korkean pylvään varassa paikalla valettuun perustukseen.
Sisäpalkki kiinnitetään talonpäätyyn

Ystävällisin terveisin Bo
F Fjellhamar sanoi:
Aion rakentaa itse parvekkeen talomme päätyyn Norjassa ja tarvitsen apua painemateriaalien ja pylväiden mittoihin.
Niiden mitat ovat 48/198. 48/148 98/98

Parveke on tarkoitus tehdä 11 m pitkäksi ja 3 m syväksi, ja se lepää neljän 2,5 m korkean pylvään varassa paikalla valettuun perustukseen.
Sisäpalkki kiinnitetään talonpäätyyn

Ystävällisin terveisin Bo
tarvitsen apua rakenteen mitoituksessa

On kyseenalaista, voitko rakentaa tämän pelkästään rakennuspuusta. Tuleeko rakenne olemaan suojaton sään ja tuulen vaikutuksille?

J justusandersson sanoi:
On epävarmaa, voiko tämän rakentaa pelkästään rakennuslankuista. Tuleeko rakenne olemaan suojaton säätä ja tuulta vastaan?
Toivon mielelläni sinulta rakennuskuvauksen..

Silloin sinun on vastattava kysymykseen, pitäisikö parvekkeen olla suojaamaton.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.