Navetan ovet mökissä ovat alkaneet vedellä viimeisiään ja tarvitsevat uusimista. Ajattelin vaihtaa 1-2 tänä kesänä aluksi ja maalata.järnvitrolilla. Onko kenelläkään piirustusta tällaisista? Liitän mukaan kuvan siitä, miltä ne näyttävät nykyään, täytyy saada aikaan tukeva ratkaisu.
Mistä voi ostaa hyviä saranat näihin?
Ne.lukitaan riippulukolla.
Liitän kuvan miltä ne näyttävät tänään, on pakko saada aikaan vahvempi ratkaisu.
Onko kaivurin takana näkyvä ovi mielestäni klassinen lautaovi, eikä rakenteessa ole mitään vikaa. Jos haluat tukevamman oven, käytä vain paksumpaa puutavaraa.
Vai tarkoitatko, että haluat jotain murtovarmempaa tai säänkestävämpää?
Olisin halunnut jotain tukevampaa, se on ovi, jonka näet. Kaikki näyttävät samanlaisilta. Voisiko takareunaan laittaa esimerkiksi formplyfa tai jotakin, jotta rakenne olisi vakaampi, vai tulevatko ne silloin liian raskaiksi? Mitkä saranat minun pitäisi ostaa, jotka kestävät painoa ja kestävät monta vuotta?
Olen itse pitkään harkinnut kunnostavani tai uudelleenrakentavani omani, mutta se ei ole vielä toteutunut. Minun tapauksessani teen täsmälleen samanlaiset ja yritän säilyttää nykyiset helat. Muutoin näitä voi ostaa monista paikoista. Jula esimerkiksi, mutta muistelen niiden maksavan noin 200:- kappaleelta, mikä tapauksessani tekee yhteensä 3.600:-...
Näin minun omani näyttävät tällä hetkellä:
Nämä on valmistettu 50x200-laudoista ja ovat hyvin vankkoja. Kunnossapito on kuitenkin ollut heikosti hoidettu edellisten omistajien toimesta, minkä vuoksi portit ovat lahoja alhaalta, samoin kuin koko laudat, joihin portit on kiinnitetty (betonin läpi menevillä pulteilla).
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.