Lämpöhäviö on joskus asia, jota voi sietää. Huomioi kuitenkin, että höyrysulku pidetään ehjänä kaapin takana, jotta seinään ei muodostuisi kondensaatiota. Jos kuitenkin saat liian vähän eristystä kaapin taakse, kaappiin voi muodostua kondensaatiota!
Ystävällisin terveisin
Per