Hei, voiko korkean kaapin rakentaa ulkoseinään?
Harkitsemme korkean kaapin rakentamista ulkoseinään kylpyhuoneessa.

Iram
 
Menetät paljon lämpöä kaapin läpi, koska eristys vähenee.
 
Lämpöhäviö on joskus asia, jota voi sietää. Huomioi kuitenkin, että höyrysulku pidetään ehjänä kaapin takana, jotta seinään ei muodostuisi kondensaatiota. Jos kuitenkin saat liian vähän eristystä kaapin taakse, kaappiin voi muodostua kondensaatiota!

Ystävällisin terveisin
Per
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.