Hei,
Aion pienentää sisäseinän aukkoa, joka on 175 mm. Eli rakentaa lisää seinää olemassa olevaan sisäseinään. Olemassa oleva seinä on kipsillä. Mahdollisesti jokin paloerikoisuus toisella puolella, koska yhdellä puolella on takka.
Mietin, kuinka rakennan 175 mm seinäpaksuuden? En oikein saa sitä laskemaan?
120 mm koolaukset
13 mm kipsilevy (* 2 kummallekin puolelle) ((Tai onko kipsilevy 12,5 mm?!?))
= 172 mm seinä.... (Tai 170 mm seinä, jos kipsilevyt ovat 12,5 mm)
Eli tämä eroaa 3 mm verrattuna nykyiseen seinäpaksuuteen.
Ja ei, kuten näette sekä luonnoksesta että selityksestä, työskentelen muulla alalla kuin puusepäntyö...

Joten tarvitsisin vähän apua ja neuvoja, miten saan 175 mm seinäpaksuuden.
Kiitollinen kaikesta avusta ja vinkeistä.