Riippumatta harva kätkejä ja mittojen pituus? Ja onko se myös märkätilojen ulkopuolella?

Joo, ymmärsin sen niin, että estetään halkeamia saumoissa. Mutta soitapa ja tarkista vielä LK:lta. He vaikuttivat olevan kartalla.

katsoin heidän sivuaan ja löysin ohjeen, jossa sanotaan 22x70 harva, min 18mm lattialastulevy (22 mm on ainoa, jonka olen löytänyt) 13 mm lattia kipsilevy ja sitten klinkkeri...
http://www.lksystems.se/Documents/L...ed LK Värmefördelningsplåt 16 i glespanel.pdf
sivu 2
ei lue mitään, pitäisikö koolaukset olla cc30, joten se saattaa mennä yhtä hyvin cc60, luultavasti kuitenkin :) aion soittaa heille, kun saan vähän aikaa varmistaakseni asian.

Nyt sinullahan olisi lattiakuitulevykin. Sitten se on varmasti kunnossa 60 cc:llä :)

• Tykkään
camaro1969
  • Laddar…
ihanaa että alamme olla yhtä mieltä ;) ja myös että olen yhtä mieltä itseni kanssa ;)

nyt tarkistin taas ja siinä lukee 28x70 harva, mutta luulen että otan 21x70 ja kompensoin sen 22 mm lattialastulevyllä 18 mm sijaan
jos voin käyttää nyt olemassa olevaa pontattua lattiaa, joka on noin 34x70, niin ehkä käytän sitä sen sijaan, jos se on säästynyt talosieneltä...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.