LinusW sanoi:
Mielenkiintoinen tuote. Seinän tulee kuitenkin olla pysyvä ja tuo vaihtoehto oli kalliimpi kuin antaa urakoitsijan tehdä työ, joka maksoi 10,800kr. Tähän sisältyy toki maali, lampun kytkin, ovi, listat jne.
Sisältyykö kaikki täydellisellä ovella, maalauksella, sähköllä, lattiapäällysteellä pikkuhuoneessa?

Silloin 10.000kr ei kuulosta liian kalliilta minun korvissa!

Patrik Lidstedt sanoi:
Sisältääkö kaikki, kuten täydellinen ovi, maalaus, sähkötyöt, lattian asennus pikkuhuoneessa?

Silloin 10.000 kr ei kuulosta niin kalliilta minun korvissani!
Ei se ole niin kallista. En odota säästäväni monta tuhatta kruunua. Olen ajatellut säästää ehkä 1500-2000 kr.
Juttu on se, että haluamme laittaa tämän seinän toiseen paikkaan kuin mihin he ehdottavat, emmekä voi siirtää tätä lisäseinää urakoitsijan kanssa, koska he haluavat työskennellä mahdollisimman tehokkaasti heidän tarjoamillaan hinnoilla, mikä on ymmärrettävää.

Ei ole mahdotonta, että lopulta annamme heidän tehdä sen kuitenkin, tunnen tällä hetkellä kuitenkin näin.. onhan meillä kokonainen yläkerta, joka pitää rakentaa ja autotalli sen lisäksi sekä tontti, joka pitää suunnitella ja talo maalata jne jne jne .. ei ainakaan tekemistä puutu hehe

LinusW sanoi:
Nyt saatte lopettaa kaiken kinastelun...
Pyydän anteeksi!

• Tykkään
besttools
  • Laddar…
S
LinusW sanoi:
Ei, se ei ole niin kallista. En odota säästäväni monta tuhatta. Olen ajatellut säästää ehkä 1500-2000kr. Juttu on se, että haluamme asettaa tämän seinän toiseen paikkaan kuin mitä he ehdottavat, emmekä voi siirtää tätä lisäseinäyksikköä urakoitsijan kanssa, koska he haluavat työskennellä mahdollisimman tehokkaasti niillä hinnoilla, joita he tarjoavat, mitä ymmärrän.

Ei ole mahdotonta, että lopulta annamme heidän tehdä sen, minusta tuntuu juuri nyt kuitenkin.. onhan meillä kokonainen yläkerta rakennettavana ja autotalli siihen päälle sekä tontti hienosuunnitteluineen ja talon maalaamisineen jne jne jne .. ei tule olemaan liian vähän tekemistä kuitenkin hehe
saattaa olla nopeampaa ja edullisempaa, jos talofirma tekee sen. sähköasentajan kanssa voi olla todella vaikeaa.
mahdollisesti myös ongelmia johdotuksessa katkaisijaan.

1. Liimaa sääntö lattiaan, varmista, että pysty puristaa kunnolla, ei ongelmaa
2. Pelti lattiassa ja katossa kuulostaa hyvältä, ristilaser helpottaa ja nopeuttaa, ja ohjauslanka toimii yhtä hyvin!
3. Älä tee itse, me palkkasimme kaakeliasentajan tekemään vedeneristyksen ja laatoituksen noin 10 neliömetrin alueelle, noin 40k:lla.
4. Ei tarvitse lyhentää, tietenkin voit jos haluat, mutta puulistat vain leikataan vapaasti, käytetään 15mm rakenteellista vaneria, kuten pitää, jos aiotaan laatoittaa, se riittää pitkälle.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.