5 483 lukukertaa ·
49 vastausta
5k lukukertaa
49 vastausta
Rakennan uutta, useita kysymyksiä sisäseinistä, märkätiloista jne.
sinulla on ollut vain onneaKnockOnWood sanoi:Aivan oikein! Yöllä kuulee, miten lattia murisee, ja oikeastaan ulvoo täydenkuun aikana![]()
Vitsit ja hömpötykset sikseen:
Meillä on Kährs koivulattia, joka on leveyssuunnassa enintään 12 metriä. Sen päällä on keittiökaapit ja yksi "keittiösaareke" yhdessä päässä.
Ei ole koskaan, seitsemän vuoden aikana, ollut mitään ongelmia liikkeiden kanssa lattiassa.
Olen porannut laattoihin monta kertaa ja ei ole ongelmaa pysähtyä suoraan laatan jälkeen.. mutta otan poran kanssa hyvin rauhallisesti laatassa, koska en halua halkaista seinällä olevaa laattaa. Laattaporat eivät ole myöskään ilmaisia, joten minulla ei ole halua käyttää niitä betoniin/metalliin/tai muuhun hauskaan.
juuri niin.LinusW sanoi:Olen porannut kaakeliin monta kertaa, eikä ole ongelmaa pysähtyä suoraan kaakelin jälkeen.. mutta poraan erittäin varovasti kaakeliin, koska en halua rikkoa jo seinällä olevaa kaakelilaattaa. Kaakeliporat eivät myöskään ole ilmaisia, joten ei ole halua käyttää niitä betoniin/metalliin/tai muuhun hauskaan
Grundstött
· Halland
· 28 348 viestiä
Voisin kuvitella, että olosuhteet ovat erilaiset Riksgränsenissä kuin täällä alhaalla missä kasvaa omenoita.SBH sanoi:
Mutta onnea, en usko.
Nykyaikaiset lattiat, jotka on rakennettu ristiinlaminoidusta viilupuusta, uskon olevan erittäin muotostabiileja, vaikka ilmankosteus vaihtelee täälläkin melko paljon.
mitä höpötät. et tiedä ollenkaan missä olen työskennellyt tai asunutKnockOnWood sanoi:
Grundstött
· Halland
· 28 348 viestiä
Nyt saatte lopettaa kaikki hölynpölyn... minun keskusteluni on tällä hetkellä suurimmaksi osaksi hölynpölyä. Jos joku etsii vastauksia samanlaisiin kysymyksiin kuin minulla, on melko tylsää lukea tätä keskustelua tulevaisuudessa.
Arvostan sitoutumista ja kysymyksiin vastaamista ja myös mielenkiintoista, että on erilaisia mielipiteitä. Mutta se on mennyt överiksi.
Arvostan sitoutumista ja kysymyksiin vastaamista ja myös mielenkiintoista, että on erilaisia mielipiteitä. Mutta se on mennyt överiksi.