2 521 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Rakenna "kori" tiilien vinssaamiseen
Miten rakentaisitte helpoimmin jonkinlaisen korin, jolla vinssata tiiliä?
Minulla on pienempi vinssi, joka kestää jopa 200 kg ja on asennettu rakennustelineisiin. Yksi paketti tiiliä on 6 kattotiiltä, ja ajattelin, etten nostaisi enempää kuin ehkä 4-5 sellaista kerrallaan.
Mutta haluan mahdollisimman helposti koota jotain puupalkeista ja ehkä neljä köyttä joka kulmassa vinssikoukkuun asti.
Tai luuletteko, että voisi käyttää jotain isoa muurausämpäriä - kuinka paljon se kestää?
Minulla on pienempi vinssi, joka kestää jopa 200 kg ja on asennettu rakennustelineisiin. Yksi paketti tiiliä on 6 kattotiiltä, ja ajattelin, etten nostaisi enempää kuin ehkä 4-5 sellaista kerrallaan.
Mutta haluan mahdollisimman helposti koota jotain puupalkeista ja ehkä neljä köyttä joka kulmassa vinssikoukkuun asti.
Tai luuletteko, että voisi käyttää jotain isoa muurausämpäriä - kuinka paljon se kestää?
Muuten voi tehdä "släden" ja vetää kattolevyt ylös sillä. isäni teki niin, kun hän kuljetti kipsilevyjä toiseen kerrokseen.
Se on hallitumpaa ja voit saada enemmän kattolevyjä yhdellä vedolla.
2 kpl reglar med plank pystysuorassa ramppina ja sitten kehys neljällä pienellä pyörällä, johon kiinnität jonkin vakaan backin/Baljan.
Emil
Se on hallitumpaa ja voit saada enemmän kattolevyjä yhdellä vedolla.
2 kpl reglar med plank pystysuorassa ramppina ja sitten kehys neljällä pienellä pyörällä, johon kiinnität jonkin vakaan backin/Baljan.
Emil
Okei, mutta nyt minulla on vinssi, jota aion käyttää... Rakennan jotain ja katsotaan... minulla ei ole kiirettä ollenkaan, joten määrällä ei ole väliä, vaan enemmänkin sillä, ettei tarvitse vetää tai raahata ylös.
Ja jälleen kerran, en vuokraa.
Ja jälleen kerran, en vuokraa.
Rakenna vankka runko esim. 45X45:stä ja käytä reikänauhaa tai vastaavaa kaikkien liitosten lukitsemiseen. Sitten peittäisin vanerilla tai vastaavalla. Bonusta, jos teet yhdestä sivusta avattavan. Valaisinripustuksena käyttäisin samaa reikänauhaa uudelleen ja asettaisin ne ristiin laatikon päälle.
Klikkaa tästä vastataksesi