Olemme asentaneet radontapettia lähes kaikille sinibetoniseinille ja olemme pudottaneet vuosikeskiarvon 401 bq:stä 220 bq:hen.
 
  • Tykkään
SteWil ja 2 muuta
  • Laddar…
Asensimme FTX-järjestelmän ja laskimme noin 300:sta 100:aan. Maaperän radonin poistamiseksi asennettiin radonimuri aikaisemmin (silloin se laski noin 900:sta 300:aan).
 
  • Tykkään
Roger Fundin
  • Laddar…
K KjellTimell sanoi:
Menin 680 Bq/m3:stä ~70 Bq/m3:ään asentamalla FTX.
Aloita ilmanvaihdolla ja tee arviointi. IMO radontapetit ovat hukkaan heitettyä rahaa. Ne toimivat varmasti laboratoriossa, mutta käytännössä on vaikea saada tiiviiksi, kun lattiaa tai kattoa ei foliota.
Hei Kjell! Todella vanha ketju, mutta olin hieman utelias siitä, miltä FTX-järjestelmäsi näyttää, mitkä ilmavirrat käytössäsi ovat jne. Otan mielelläni yksityisviestillä, jos haluat, mutta profiilisi oli lukittu, joten en voinut tavoittaa sinua suoraan :)

/Anton
 
W WILANZ sanoi:
Hei Kjell! Hyvin vanha ketju, mutta olin hieman utelias siitä, miltä FTX-järjestelmäsi näyttää, millaisia ilmavirtoja käytät jne. Käyn tämän mielelläni läpi yksityisviestillä, jos haluat, mutta profiilisi oli lukittu, joten en voinut ottaa suoraan yhteyttä sinuun :)

/Anton
Olen kiinnostunut myös tästä erityisestä osasta! Päivitys Anton?

Joakim
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.