Minulla on tiilitalo (1964), jossa ulkoseinät koostuvat tiiliverhouksesta ja kevytbetonista (sisäpuolella).

Nyt Permafoil haluaa, että seinät kosteuseristetään sisäpuolelta ennen tapetin asentamista. Talo on maan tasalla, joten kellariin ei tarvitse kiinnittää huomiota. Toisella seinällä minulla on lisäksi parveke ja katossa on ulokkeita, jotka suojaavat suoralta kosteudelta, joten en ole siitä kovin huolissani.

Mitä mieltä olemme siitä? Ulkopuolinen kosteus, voiko se tulla takaisin samaa reittiä, vai mitä?

Olen hieman huolissani siitä, onko tiiliverhouksen ja kevytbetonin välissä ilmarakoa muovin kanssa. Eli uuden kosteuseristeen kanssa se olisi:

Tiiliverhous - Ilmarako+muovi - Kevytbetoni - Kosteuseriste+permafoil
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.