Hei, minulla on paljon jäljellä olevia raakaponttiluukkuja kattomuutosprojektista. Aion kunnostaa huonetta ja käyttää metallirankoja. Ajattelin, että käytän jäljelle jääneet raakaponttiluukut OSB:n sijasta. Voiko sisätiloissa käyttää raakaponttiluukkuja? Ne ovat ilmeisesti käsiteltyjä (toisella puolella, vai olenko saanut väärää tietoa). Haluan vain varmistaa, ettei huoneeseen tule epäterveellistä ympäristöä, kuten ettei pitäisi käyttää painekyllästettyä puutavaraa sisätiloissa?

Ystävällisin terveisin

Olen käyttänyt vain tavallista råspont kipsin alla ja se toimii oikein hienosti ja siitä tulee todella tukeva, luckor pitäisi toimia myös.

• Tykkään
ankan_84
  • Laddar…
F fribygg sanoi:
Olen käyttänyt vain tavallista raakalevyä kipsin alla ja se toimii oikein hyvin ja tulee todella tukevaksi, luukut pitäisi myös toimia.
Joo aivan, ajattelin vain, että luukut on käsitelty jonkinlaisella kemikaalilla, vai onko minulla väärää tietoa?

A ankan_84 sanoi:
Juuri niin, sain vain sellaisen käsityksen, että luukut on käsitelty jollain kemikaalilla, vai olenko väärässä?
Tarkista valmistajalta

• Tykkään
ankan_84
  • Laddar…
Aukot on käsitelty kasvunestolla kyllä. Ottaa selvää millä ehkä on parasta, mutta itse olisin vain asentanut ne.

• Tykkään
ankan_84
  • Laddar…
Rickard.
T Tjrex sanoi:
Aukot on käsitelty, jotta ne eivät kasvaisi mitään. On ehkä parasta selvittää, millä ne on käsitelty, mutta itse olisin vain asentanut ne.
Yleensä kai käytetään grön-fri, mutta en oikeastaan tiedä, mitä se on ja pitäisikö sitä välttää sisätiloissa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.