Löysin netistä paikan, jossa tarjotaan leivinuunin luukkuja omalla tekstillä 1500:- hintaan, ja se olisi hauskaa... Tulinkin vähän epäileväiseksi kuultuani, että materiaali on alumiinia.

Onko alumiinille joitain ilmeisiä haittoja, paitsi että se ei tunnu yhtä jykevältä kuin vanha kunnon valurauta? Ulkonäön pitäisi kuulemma olla sama... Haluan lisätä, että aiomme itse asiassa käyttää uunia harvakseltaan, kunhan se herätetään henkiin 40?-vuotisesta horroksesta (onko jollakulla hyviä reseptejä?).

Valimo, jossa olen tehnyt keikkatöitä, tuotti tällaisia luukkuja, tein mallin valmiiksi ja lisäsin tekstiä useisiin...

Kuitenkin minusta tuntuu, että se ei ole täysin "oikein", todennäköisesti pinta ei voi mustua kunnolla, vaan se on maalattu mustalla värillä...
Eikö olisi parempi ostaa aito valurautaluukku noilla rahoilla, vai onko teksti tärkeä?

http://www2.blocket.se/view/2665581...year_o=0&mile_s=0&mile_e=0&catm=0

Ei, teksti ei ole tärkeä. Mutta kyllä olisi hauskaa, jos uuniluukussa olisi talon nimi. Luulen, että panostan silti tavalliseen käytettyyn valurautaluukkuun...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.