Hei,

Olen alkanut nähdä rakoja lockläcktspaneleni kohdalla ja mietin, mikä olisi paras tapa korjata se. Olen kokeillut naulata olemassa olevia nauloja ilman menestystä. Pitäisikö minun lisätä lisää nauloja vai onko tiivistysparas ratkaisu? Kun painan kunnolla kehon kanssa, voin tietyillä lockläkteillä painaa sen kohti julkisivua.

Vain esteettinen, julkisivu ja puu muuten voivat hyvin.

Ystävällisin terveisin

• Valkoinen puuverhoiltu seinä, jossa on rakoja paneelien välissä. Paneelit näyttävät olevan irti toisistaan.
  • Vaakapaneeliseinä, jossa on hieman irronneita lateja, kuva otettu terassilta, taustalla vihreä nurmikko ja puutarhakalusteita.
Ei kukaan, jolla olisi kokemusta tästä?

Onko se koneellisesti vai käsin naulattu?
Mitä naulan kokoa on käytetty?

Hei Anders. En tiedä, onko se koneella vai käsin naulattu. Sen pitäisi olla 2,8 -70 mitta.

Käsin naulatulla piilukannalla käytän galvanoitua 100*3,4 mm, mielestäni 70*2,8 mm on liian heikko. Mikä on piilukannan mitat?

Tiedätkö voinko laittaa lisää nauloja samaan lockläckt:iin? Olen yrittänyt naulata olemassa olevia mutta ilman tulosta. Käsittääkseni niiden pitäisi olla keskitettyinä.

Kunhan sinulla on jotain alla, mihin naula voi tarttua, voit tehdä sen. Joten jos alla on läktat, sinun täytyy naulata läkteniin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.