2 558 lukukertaa ·
11 vastausta
3k lukukertaa
11 vastausta
Puutavara sisäseinään ?
Uskotteko, että minun täytyy olla muovia sisäseinässä, seinät tulevat olemaan eristettyjä autotallin osassa, mutta tulee olemaan osa sisäkattoa, joka tulee olemaan avoinna, jotta voi säilyttää tavaroita kattotuolien päällä (ei lämpöä autotallin osassa).
Onko mitään järkeä eristetyissä seinissä, jos yläpuolella on eristämättä?
Ei muovia lämmittämättömissä tiloissa on varmaan yksi ohje,
Mutta jos yläpuolelta on avoinna, muovi seinässä tuntuu turhalta, lämmitetty tai ei,
koska muovin tarkoitus on tehdä diffuusiokate, ja sen pitäisi olla tiivis kuin ilmapallo,
ilmanvaihdon tulisi tapahtua vain tätä tarkoitusta varten tarkoitetuissa venttiileissä.
Tarkoitus on, että kosteus ei kulkeutuisi sisältä lämmöstä ulos seinään, missä se tiivistyy "kastepisteessä".
Kysymys on myös, tuleeko lämpimään osaan erityisen paljon kosteutta, henkilöistä, ruoanlaitosta, suihkusta jne., joka sitten voisi tunkeutua ulos, onhan se kuitenkin varasto...
Itse en kokisi muovia (rakennuskalvoa) tarpeellisena.
Ei muovia lämmittämättömissä tiloissa on varmaan yksi ohje,
Mutta jos yläpuolelta on avoinna, muovi seinässä tuntuu turhalta, lämmitetty tai ei,
koska muovin tarkoitus on tehdä diffuusiokate, ja sen pitäisi olla tiivis kuin ilmapallo,
ilmanvaihdon tulisi tapahtua vain tätä tarkoitusta varten tarkoitetuissa venttiileissä.
Tarkoitus on, että kosteus ei kulkeutuisi sisältä lämmöstä ulos seinään, missä se tiivistyy "kastepisteessä".
Kysymys on myös, tuleeko lämpimään osaan erityisen paljon kosteutta, henkilöistä, ruoanlaitosta, suihkusta jne., joka sitten voisi tunkeutua ulos, onhan se kuitenkin varasto...
Itse en kokisi muovia (rakennuskalvoa) tarpeellisena.
Voit laittaa muovin varasto-osaan siinä tapauksessa, eristyksen sisäpuolelle, ja myös eristyksen alle kattoon.
Mutta se ei varmaankaan ole tarpeen, se edellyttää, että sinulla on se lämmitetty sitten, ikuisesti.
http://www.byggahus.se/forum/smahus...agor-om-isolering-och-om-diffusionspaerr.html
Mutta se ei varmaankaan ole tarpeen, se edellyttää, että sinulla on se lämmitetty sitten, ikuisesti.
http://www.byggahus.se/forum/smahus...agor-om-isolering-och-om-diffusionspaerr.html
Klikkaa tästä vastataksesi