Mitä mittoja minun pitäisi käyttää regaleille ja sokkelille, kun rakennan väliseinän?

2"3" sopii hyvin väliseinään

Mitä minun pitäisi käyttää, jos laitan 120 mm eristystä seinään?

Sitten saat käyttää 120mm-koolauksia sen sijaan.
Tai sitten käytät 70-koolauksia siksakissa. Voi parantaa äänieristystä.

tupas sanoi:
Mitä minun pitäisi käyttää, jos minulla on 120 mm eristys seinässä?
miksi 120 mm eristys väliseinässä?

Jos haluat poistaa ääntä, on parempi käyttää kaksinkertaista kipsilevyä molemmilla puolilla 3" seinää.

Seinä tulee olemaan lämpimän varaston osana autotallissa, loput autotallista ei tule olemaan lämmin.

Onko sama mitat sekä reglar että syll?

Kyllä, koot ovat samat sekä reglari että syll. Sinun tulisi lisäksi olla kosteuseste seinässä, jos autotalli on eristämätön.

tupas sanoi:
Seinän tarkoitus on olla lämpimään varastoon autotallissa, autotallin muu osa ei ole lämmin.

Onko sama koko sekä koolauksilla että alajuoksulla?
Kyllä.

Uskotteko, että minun täytyy olla muovia sisäseinässä, seinät tulevat olemaan eristettyjä autotallin osassa, mutta tulee olemaan osa sisäkattoa, joka tulee olemaan avoinna, jotta voi säilyttää tavaroita kattotuolien päällä (ei lämpöä autotallin osassa).

Onko mitään järkeä eristetyissä seinissä, jos yläpuolella on eristämättä?

Ei muovia lämmittämättömissä tiloissa on varmaan yksi ohje,

Mutta jos yläpuolelta on avoinna, muovi seinässä tuntuu turhalta, lämmitetty tai ei,
koska muovin tarkoitus on tehdä diffuusiokate, ja sen pitäisi olla tiivis kuin ilmapallo,
ilmanvaihdon tulisi tapahtua vain tätä tarkoitusta varten tarkoitetuissa venttiileissä.

Tarkoitus on, että kosteus ei kulkeutuisi sisältä lämmöstä ulos seinään, missä se tiivistyy "kastepisteessä".
Kysymys on myös, tuleeko lämpimään osaan erityisen paljon kosteutta, henkilöistä, ruoanlaitosta, suihkusta jne., joka sitten voisi tunkeutua ulos, onhan se kuitenkin varasto...

Itse en kokisi muovia (rakennuskalvoa) tarpeellisena.

Aion pitää varastossa noin 10 astetta lämmintä, jossa on ilmanvaihto, eristetyt seinät ja katto varasto-osassa. Pitäisikö minun laittaa muovia (byggfilm) sisäseinään lämmittämättömään autotalliin päin?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.