Hei!

Sain sahattua puuta vuosi sitten, jota aion käyttää autotallin paneelina. Olen pitänyt puuta muovin alla koko talven ja nyt kun katsoin sitä, monet laudat olivat läpimärkiä ja harmaita. Uskotteko, että puu on ok käyttää elokuussa, jos saan sen todella kuivumaan? Vai pitäisikö ostaa uutta?

Toivottavasti voitte antaa joitakin vinkkejä. ???
 
Kun varastoi puuta tällä tavalla, on erittäin tärkeää, että ilma pääsee kiertämään lankkujen ympärillä. Varmista, että lankut ovat suojattu sateelta, mutta älä sulje sivuja ja pohjaa. Tasoita välejä säännöllisesti, jotta ilma voi kiertää kasassa. Mahdollisuuksien mukaan puutavara tulisi myös säilyttää viileässä.

Aseta puutavarasi tällä tavalla ja katso, miltä se näyttää kesällä, kun sinun pitää käyttää sitä. Suurin riski on luultavasti, että se vääntyy niin, ettei sitä voi käyttää sen vuoksi.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.