1 886 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Puun asennus laattaa vasten..
Hei kaikki kaikkitietävät, nyt olen tainnut mokata hieman kiireessä. Olen valanut laattaa attefall-taloon. Muovitus on valmis ja kaksi sisäseinää on pystytetty... 2*2 alareunassa ulkoreunalla on muovin päällä... mutta puuosat eivät ole muovin/syllin alla. Tarvitaanko sitä, jos laatta on kuiva? Miten/milloin tietää, että laatta on tarpeeksi kuiva? Noin 1 vuosi? Antaa kuivaimen olla päällä jonkin aikaa?
Harmittaa purkaa pystytetyt sisäseinät...
Kiitollinen vastauksista.
Harmittaa purkaa pystytetyt sisäseinät...
Kiitollinen vastauksista.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Miksi sinulla on muovia eristetyn betonilaatan päällä? Syll seinille asennetaan asettamalla syllpapp betonin alle.
Tarkoitin, että olen muovittanut ulkoseinän ja tehnyt rungon siihen vaakasuorilla 45:illa, ja alimpana alustan vasten on muovin alla... mutta sen sijaan minulla ei ole muovia/sokkelipaperia sisäseinien alla, jotka olen nyt yksinkertaistanut.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Sillanauhan tulisi olla kaikkien koolinkien alla, ei muovin. Voit saada vuodon ja silloin betoni imee kosteuden itseensä kuin sieni.
Klikkaa tästä vastataksesi
