Hei kaikki kaikkitietävät, nyt olen tainnut mokata hieman kiireessä. Olen valanut laattaa attefall-taloon. Muovitus on valmis ja kaksi sisäseinää on pystytetty... 2*2 alareunassa ulkoreunalla on muovin päällä... mutta puuosat eivät ole muovin/syllin alla. Tarvitaanko sitä, jos laatta on kuiva? Miten/milloin tietää, että laatta on tarpeeksi kuiva? Noin 1 vuosi? Antaa kuivaimen olla päällä jonkin aikaa?
Harmittaa purkaa pystytetyt sisäseinät...
Kiitollinen vastauksista.
 
Miksi sinulla on muovia eristetyn betonilaatan päällä? Syll seinille asennetaan asettamalla syllpapp betonin alle.
 
Tarkoitin, että olen muovittanut ulkoseinän ja tehnyt rungon siihen vaakasuorilla 45:illa, ja alimpana alustan vasten on muovin alla... mutta sen sijaan minulla ei ole muovia/sokkelipaperia sisäseinien alla, jotka olen nyt yksinkertaistanut.
 
Sillanauhan tulisi olla kaikkien koolinkien alla, ei muovin. Voit saada vuodon ja silloin betoni imee kosteuden itseensä kuin sieni.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.