Kirjoitin, että hanbjälken oli pääasiassa alttiina vetovoimille. Jos hanbjälken kantaa myös jotain kuormaa kuten eristettä tai kattopaneelia, se altistuu myös vääntömomentille. Underram on käsite, jota käytän vain ristikkorakenteiden yhteydessä.

• Tykkään
ProLeif
  • Laddar…
Voidaan lisätä, että tältä se näyttää talon vastakkaisella puolella (joka on tyypillinen sokeripalatalo). Punainen osoittaa, missä seinä on huoneessa, jossa haluan poistaa väliseinän.

Valkoinen portaikko, jossa katto ja seinät ovat puupaneeleilla. Punainen viiva osoittaa poistettavan sisäseinän paikan.

J justusandersson sanoi:
Kirjoitin, että hanbjälke oli pääasiallisesti alttiina vetojännitykselle. Jos hanbjälke myös kantaa jotain kuormaa eristyksen tai kattopaneelin muodossa, se altistuu myös vääntömomentille. Underram on termi, jota käytän vain yhteydessä ristikko rakenteisiin.
Kyllä, voimme varmasti sopia nimikkeistöstä, mutta silti on aivan liian monia vanhoja taloja, jotka haluavat ottaa tynnyrin muodon, leveämpi keskeltä kuin päädyissä koska sisäseiniä on muutettu ajattelematta sen enempää. Siksi olen sitä mieltä, että on hyvä pyytää apua, lisäksi minusta on vaikea tulkita kuvia.

Olen samaa mieltä siitä, että talo on syytä nähdä paikan päällä, jotta voi tehdä oikean arvion. Katso viesti #11.

• Tykkään
henric78
  • Laddar…
Tänään minulla oli kokenut suunnittelija paikalla, joka antoi vihreää valoa seinän purkamiselle. Varmuuden vuoksi tulen kuitenkin mittaamaan muutaman vertailupisteen, jotta voin nähdä, tapahtuuko muutoksia, kun poistan säännöt. Jos nyt kuitenkin sattuu olemaan, että jotain muutoksia tapahtuu, ei ole pahempaa kuin että saan keventää liimapuupalkilla.

• Tykkään
henric78 ja 1 muu
  • Laddar…
S S_B_O sanoi:
Tänään minulla oli kokenut suunnittelija paikalla, joka antoi vihreää valoa seinän purkamiselle. Varmuuden vuoksi aion kuitenkin mitata muutamia vertailupisteitä, jotta voin nähdä, tapahtuuko muutoksia, kun poistan säännöt. Ja jos nyt kuitenkin sattuisi niin tapahtumaan, ei ole pahempaa kuin että minun täytyy keventää liimapuupalkilla.
Oikea tapa edetä

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.