Hej,

Minulla on sisäseinä, jota olen purkamassa, mutta sen seinän ja toisen välillä on sisäkatto kaukolämpöputkien peittämiseksi. Koska teräsprofiilit menevät seinää, jota aion purkaa, vastaan ​​olen epäileväinen, pysyykö katto ylhäällä ainoastaan niillä kiinnikkeillä, jotka siellä ovat. Eli profiili katossa, levymateriaali, profiili sisäkatossa, toivottavasti kuva tekee tämän ymmärrettäväksi. Vai pitäisikö kiinnittää ripustuksella sen sijaan?

• Katto- ja teräsprofiilit näkyvät sisäkattoon piilotettujen kaukolämpöputkien peitossa. Kysymys koskee katon tukevuutta ja kiinnitystä.
Kaikki riippuu siitä, kuinka suuri kattotuoli on ja kuinka pitkä matka on seuraavaan kiinnitykseen.

350x350 cm

Ovatko kaukolämpöputket seinää vasten? Olisin siinä tapauksessa harkinnut katon purkamista ja tehdä vain pienen paikallisen koteloinnin putkien kohdalla.

Putket kulkevat melkein keskellä olohuonetta ja ovat noin 15 cm halkaisijaltaan sekä niitä on 6 kpl, noin 120 cm leveä.

Viimeksi muokattu:
Silloin kipsilevy ei kestä kantaa alakattorakennetta.
Sinun täytyy asentaa toissijainen tukirakenne ja hengslen kantaakseen katon.

Tässä on kuva piirroksesta, joka näyttää kuinka putket kulkevat olohuoneessa.

• Vesijohtojen reitit näyttävä pohjapiirros olohuoneessa.
Matti_75 Matti_75 sanoi:
Silloin kipsilevy ei kestä alakattoa.
Matti_75 Matti_75 sanoi:
Silloin kipsilevy ei kestä alakattoa.
Sinun täytyy asentaa sekundäärinen koroke ja ripustimet katon kannattamiseksi.
Eli vain asentaa sekundäärinen koroke sinne, missä seinä katoaa? En löydä, mitä tarkoitat ripustimilla.

Tätä minä kutsun henkselit.
Metallinen rakennustuki, joka kiinnitetään palkkiin, pystysuora tanko ylhäällä.

Riittääkö pelkät henkseleitä katon lopussa?

Nosq Nosq sanoi:
Riittääkö pelkät henkselit katon loppuun?
Kattohan roikkuu siellä nykyään vain lepäämällä seinän päällä?
Joten silloin sinun täytyy korvata se ripustamalla katto ennen kuin purat sitä.

Periaatteessa, se on myös kiinnitetty sivuseiniin, tässä on kuva kulmasta. Ajatuksena oli asettaa koolaukset katon alle tukemaan sitä, purkaa seinä ja sitten kiinnittää hihnat sinne ehkä 50 cm välein? Sitten laittaa uusi levy. Kiinnitänkö hihnat suoraan kattoon?

• Kuva metallitangoista tukemassa rakennetta nurkassa, jossa keskustellaan hihnojen kiinnittämisestä ja seinän purkamisesta.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.