Hei!
Harkitsen seinän purkamista kahden huoneen välillä viljelyspuutarhamökissä, joka on vain 15-20 m². Kuinka pitäisi menetellä? Miten tiedän, missä sähköjohdot ovat? Kuvassa näkyy huone, johon aion avata oven. Tarvitsen vasemmalle jäävän pienen seinän. Mihin pitäisi kiinnittää huomiota? Todennäköisesti kyseessä ei ole kantava seinä. Piirustuksia ei ole. Ovi on vain 60 cm leveä ja noin 170 cm korkea. Kiitollinen kaikista vinkeistä ja ideoista, miten tämän voi tehdä helpoiten itse.
Valitettavasti siirtolapuutarhamökit eivät luultavasti noudata mitään lakeja rakennustavan suhteen. Normaalisti, seinän, kuten sinun, ei pitäisi olla kantava, mutta ehkä se on vanha ulkoseinä? Tämä vaatii hieman tarkempia tutkimuksia. Suuremman oven saat varmasti tehtyä ilman ongelmia.
Hei!
Mietin, että purkaisin seinän kahden huoneen väliltä pienessä siirtolapuutarhamökissä, joka on vain 15-20 neliömetriä. Miten edetä? Miten voin tietää, missä sähköjohdot kulkevat? Kuvassa näkyy huone, jossa aion avata tilan ovesta. Minun on jätettävä pieni seinä vasemmalle. Mitä tulee ottaa huomioon. Todennäköisesti se ei ole kantava seinä. Ei ole piirustuksia. Ovi on vain 60 cm leveä ja noin 170 cm korkea.
Kaikki vinkit ja ideat otetaan kiitollisina vastaan, miten tämän voi helpoiten tehdä itse.
[kuva]
Sinun on kysyttävä yhdistykseltä lupa seinän purkamiseen, sillä se voi vaikuttaa siihen, kuinka suuri mökki saa olla.
Olen tällä hetkellä samassa tilanteessa, kun veljeni rakensi ilman lupaa, joten minun täytyy nyt rakentaa se takaisin.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.