Hei kaikille!

Haluamme purkaa makuuhuoneemme seinän, mutta välipuomit jäävät paikoilleen, koska toisella puolella seinää on kylpyhuoneemme. Onko parempaa tapaa purkaa seiniä makuuhuoneessa kuin käyttää tiikerisahaa? Ongelma on, että seinässä kulkee paljon vesiputkia.

Tässä kuva, miltä se näyttää, ja mainittakoon, että remontoimme 3 vuotta sitten ja meillä oli joitakin jä..a amatöörimäisiä yrityksiä, Golv & Kakel Byggservice Halmstadissa. Tämän kuvan sain, kun remontti oli valmis, ja kuten näette, se ei näytä kovin positiiviselta.

Kaikki vinkit otetaan vastaan.

• Avoin seinä, näkyvissä olevia puisia runkotolppia ja vesiputkia. Seinään on merkattu huomioita ja putkien vaurioitumisia.
JanneJanne123
Haluat purkaa seinän, mutta koolaukset pitäisi jättää ja toisella puolella on kylpyhuone? En ole varma, jaammeko saman määritelmän siitä, mitä seinän purkaminen tarkoittaa, mutta kuulostaa epäkäytännölliseltä, että kylpyhuoneen seinä koostuisi vain koolauksista.

Minun piti tehdä sama pari vuotta sitten. Ostin Jula:sta jotain, joka nimettiin precisionsirkelsåg. Pieni sirkkeli, jossa voi säätää sahaussyvyydessä enintään 12 mm. Voit sahata joko juuri läpi tai muutaman millimetrin, jos pelkäät osuvasi putkeen, ja sitten koputtaa pala pois. Näin voit työstää seinän pala palalta.

T TheGame sanoi:
Minun piti tehdä sama useita vuosia sitten. Ostin Julasta jotain nimeltä precision cirkelsåg. Pieni cirkelsaha, jossa voi säätää sahaussyvyyden enintään 12mm. Siten voi sahata joko juuri läpi tai muutama mm, jos pelottaa osua putkeen, ja sitten koputtaa palan pois. Siten voi työstää seinän pala palalta.
kiitos, olin jäänyt tuosta kokonaan paitsi, täytyy katsoa sitä

JanneJanne123 JanneJanne123 sanoi:
Haluat purkaa seinän, mutta koolaukset pitää jättää ja toisella puolella on kylpyhuone? En ole varma, että jaamme saman määritelmän siitä, mitä seinän purkaminen tarkoittaa, mutta kuulostaa epäkäytännölliseltä, että kylpyhuoneseinä koostuisi vain koolauksista.
siis purkaa seinän ehkä oli väärä termi mutta haluan poistaa meidän puolen seinästä, jotta voin tehdä uudestaan meidän puolella.

T Tille82 sanoi:
kiitos, olin missannut sen kokonaan, tarkistan sen
Katsoin juuri itse Julassa, näyttää siltä ettei se ole heidän valikoimassaan (tyypillistä, koska tarvitsen uuden terän), mutta varmasti löytyy vastaavia tai jostain muualta. (y)

• Tykkään
Tille82
  • Laddar…
minä ki
T TheGame sanoi:
Kävin juuri katsomassa itse Julassa, sitä ei näytä olevan heidän valikoimassaan (tyypillistä, koska tarvitsen uuden terän), mutta onhan siellä samanlaisia tai jossain muualla. (y)
minäkin katselin juuri ja huomasin ettei sitä ollut, pitää etsiä lisää

Miksi haluatte poistaa skivorna?

Onko hanavesiputki vasemmalla?

ei se on vesiputki, joka menee meidän yläkerran lämmittimeen

Öhhh ruuvaa irti ruuvit ja nosta pois kipsilevyt? Miksi? Mitä tehdä sitten?

Tältä se näyttää paljaalla palkistolla (ennen kuin he mokasivat ja viimeistelivät ajattelematta korkeutta).

Frilagt bjälklag med synliga rörledningar och isolering under en renoveringsprocess. Paljas lattiarakenne, jossa näkyy puupalkit, eristeet ja johdot ennen lattian rakentamista.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.