Hei.
Olemme täydessä vauhdissa kunnollisessa kellarimme remontissa. Ajatuksena on avata melko suuri holvi, noin 1½ metriä leveä kantavassa seinässä.
Varsinainen työ ei tule olemaan ongelma.
Mutta se, mistä olen hieman epävarma, on se, pitääkö minun ilmoittaa siitä jonnekin, koska seinä on kantava. Talohan ei näytä enää piirustuksen mukaiselta?

Olisin hyvin kiitollinen avustanne.

Dice
 
Kyllä sinun "täytyy". Vähintään yksi rakennusilmoitus. Tarkista paikalliselta rakennuslautakunnalta, mitä he vaativat sinulta. Tai rakenna kuitenkin....:)
 
Lisäksi rakennusluvan/rakennusilmoituksen muodollisuuksista oletan, että ymmärrät, mitä se tarkoittaa rakenteellisesti ja lujuusmielessä, kun puretaan kantavaa seinää kellarissa. Jos olisin varma, ettei teknisiä ongelmia ole, täytyy tunnustaa, etten itse ehkä käyttäisi liikaa aikaa muodollisuuksiin...
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.