26 000 lukukertaa ·
7 vastausta
26k lukukertaa
7 vastausta
Puristaa PL600. kuinka kauan?
Hei!
Asennan kanttilistoja kodinhoitohuoneeseen ovenpieliä vasten. Kiinnitän ne PL600:lla ja puristan yhteen puristimilla. Kuinka kauan puristimien tulisi olla paikoillaan? Haluaisin jatkaa muiden listojen kanssa mahdollisimman pian eikä minulla ole enempää puristimia
Asennan kanttilistoja kodinhoitohuoneeseen ovenpieliä vasten. Kiinnitän ne PL600:lla ja puristan yhteen puristimilla. Kuinka kauan puristimien tulisi olla paikoillaan? Haluaisin jatkaa muiden listojen kanssa mahdollisimman pian eikä minulla ole enempää puristimia
Tuotekuvaus: ".../välitön tarttuvuus, joka mahdollistaa raskaampien esineiden liimaamisen suoraan seinään ilman tukikiinnitystä"
Joten riittää, että puristat palaset yhteen puristimilla, sitten voit poistaa ne jälleen.
Muuten kovettumisaika on 24-48 tuntia, jos halusit tietää sen.
Joten riittää, että puristat palaset yhteen puristimilla, sitten voit poistaa ne jälleen.
Muuten kovettumisaika on 24-48 tuntia, jos halusit tietää sen.
PL600:lla on vetolujuus 220N/cm2 (puu/puu) verrattuna PL400:n 280N/cm2, joten ero ei ole liioitellun suuri ja molemmat kelpaavat hyvin listoihin kiinnittämiseen.
Suurin ero PL400:n ja 600:n välillä on käyttökohteessa, ei lujuudessa. PL600, joka on vesipohjainen, vaatii vähintään yhden imupinnan kovettuakseen kunnolla, kun taas PL400 kiinnittyy kaikkeen.
Suurin ero PL400:n ja 600:n välillä on käyttökohteessa, ei lujuudessa. PL600, joka on vesipohjainen, vaatii vähintään yhden imupinnan kovettuakseen kunnolla, kun taas PL400 kiinnittyy kaikkeen.
Jos lukee metrossa tai kysyy rakentamisen kauppojen moniosaajalta, niin se on tosi hyvä, nopea ja vahva..
Kun kokeilee itse, huomaa, että vaatii tukea melko pitkään kuivumisajalla, ainakin listatessa, yön yli yleensä riittää,
Kun kokeilee itse, huomaa, että vaatii tukea melko pitkään kuivumisajalla, ainakin listatessa, yön yli yleensä riittää,
+ päänsärkyä yhdestä liimasta.muruc sanoi:PL600:lla on vetolujuus 220N/cm2(puu/puu) verrattuna PL400:een 280N/cm2, joten ei mikään valtava ero, ja molemmat riittävät hyvin listoihin kiinnittämiseen.
Suurin ero PL400:n ja 600:n välillä on käyttötarkoitus, ei kestävyys. Vesi-pohjainen PL600 vaatii vähintään yhden imukykyisen pinnan kovettuakseen kunnolla, kun taas PL400 kiinnittyy kaikkeen.
Mutta todellisuudessa mielestäni PL400:n ja PL600:n välinen ero kestävyydessä on paljon suurempi kuin silloin. PL600:ää pidän suorastaan huonona suoraan sanottuna. Sitä vastoin plastic padding ultra, vesipohjainen liima joka tuskin haisee, kiinnittyy lujasti ja kestää täysin riittävästi esimerkiksi listojen suhteen.muruc sanoi:PL600:lla on vetolujuus 220 N/cm2(puu/puu) verrattuna PL400:n 280 N/cm2:een, ei siis liiallista eroa ja molemmat riittävät mainiosti listojen kiinnittämiseen.
Suurin ero PL400:n ja 600:n välillä on käyttökohde, ei kestävyys. PL600, joka on vesipohjainen, tarvitsee ainakin imukyvyn parhaan kovettumisen saavuttamiseksi, kun taas PL400 kiinnittyy kaikkeen.
Klikkaa tästä vastataksesi