4 225 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
Punamaali Lecalle, täytyykö rapata seuraavana päivänä?
Olen muurannut kysymyksenasettavan kompostin Leca:sta ja aion rapata sen. Olen ostanut rödgrund A:n ja rappauslaasti B:n. Ensimmäistä kertaa sekä muuraan että rappaan, tuntuu anteeksiantavalta ensimmäiseltä projektilta epäonnistua 
1. Olen lukenut, että tulee rapata B:n kanssa päivää sen jälkeen, kun on perustanut A:n kanssa. Onko pakko tehdä niin vai voinko odottaa ensi viikonloppuun?
2. Onko pakko rapata rödgrund maanalainen osana myös? Mitä hyötyä siitä on?
3. Ajattelin käyttää puuta reunanverhouksena. Pitääkö sen kallistua vai voiko se olla vaakasuorassa?
1. Olen lukenut, että tulee rapata B:n kanssa päivää sen jälkeen, kun on perustanut A:n kanssa. Onko pakko tehdä niin vai voinko odottaa ensi viikonloppuun?
2. Onko pakko rapata rödgrund maanalainen osana myös? Mitä hyötyä siitä on?
3. Ajattelin käyttää puuta reunanverhouksena. Pitääkö sen kallistua vai voiko se olla vaakasuorassa?
1. Yksi viikko on ok.
2. Jos sinulla on vielä rödgrund jäljellä, niin tee se. Rödgrund on tartunta-aine, joka on tarkoitettu betonipinnoille, joita halutaan rapata. Vähentääksesi riskiä bomilta.
3. Jos se kallistuu, pitäisi puun kestää pidempään.
2. Jos sinulla on vielä rödgrund jäljellä, niin tee se. Rödgrund on tartunta-aine, joka on tarkoitettu betonipinnoille, joita halutaan rapata. Vähentääksesi riskiä bomilta.
3. Jos se kallistuu, pitäisi puun kestää pidempään.
Jäsen
· Västra Götaland
· 170 viestiä
Täydellistä, että aloitit tämän ketjun nyt, aion tehdä saman nyt syksyllä. Kirjoita mielellään, kuinka se sujui ja jos sinulla on joitain vinkkejä.
Ehdottomasti!jostsweden sanoi:
Voin antaa vinkkejä heti
* Kaiva syvemmälle kuin luulet. Minulla oli tilaa vain 5 cm soralle toisella puolella, mikä tekee tasapainottamisesta vaikeaa ja voi johtaa painumiseen pakkasen jälkeen
* Kaiva leveämmälle kuin luulet. Kaivoin noin 30 cm leveäksi, mikä rankaisee nyt, kun yritän siivota, koska joissakin kohdissa on liian tiiviisti. Tarvitsee hieman asentaa ja kaivaa lisää muualta.
* Aseta kunnolliset tukirakenteet, jotta voit kiinnittää narun sen viereen, mitä muuraat, oli projekti kuinka pieni tahansa. Muuten tulee paljon käsityötä per kivi, jotta se ei ala "driva"
* Osta itsetasaava laser korkeusasetusten tarkistamista varten ylimääräisellä muutaman millimetrin massalla siellä, missä on eroja.
* Kun olin muurannut valmiiksi, tajusin, ettei voi mitenkään olla väliä, jos korkeimman ja matalimman kohdan välillä on eroa 8-10 mm. Päällehän tulee vähintään 10 mm rappausta JA reunasuoja, jota voi nostaa tarvittaessa. Minun eroni oli noin 3 mm... todella turhaa tarkkuutta.
Klikkaa tästä vastataksesi