14 088 lukukertaa ·
30 vastausta
14k lukukertaa
30 vastausta
Onko minun pohjamaalattava ennen lecatiilien rappausta
Hei, olen etsinyt peruspinnoitetta Byggmaxista ja Bauhausista. Molemmat ovat lopettaneet sen myymisen, koska se ei kuulemma myynyt tarpeeksi hyvin. Aion rapata leca ulkona. Nyt mietin, voinko vain ohittaa perustuksen vaiheen. Perustus on tarkoitettu siihen (kuten olen ymmärtänyt), että rappaus sitten tarttuu paremmin...
Mitä mieltä olette?
Mitä mieltä olette?
Ennen kuin perustusaineet, kuten rödgrund, olivat valmiiksi sekoitettuja, sekoitettiin perustuslaasti itse sementistä ja hiekasta. Toimii yhtä hyvin tänä päivänä. Juttu rödgrundissa on, että se on värjätty, joten on helpompi huomata, että se peittää ja ettei mitään kohtaa ole jäänyt väliin.
Putsen on Bauhausista. Mutta he eivät myy enää peruslaastia. Joten sitten siitä tulee luultavasti weber peruslaasti ja bauhaus laasti. Tuntuu siltä.
Mietin, jos jättäisi pohjustuksen väliin.
Kyseessä on 30cm korkea puutarhamuuri, jonka aion korjata.
Mietin, jos jättäisi pohjustuksen väliin.
Kyseessä on 30cm korkea puutarhamuuri, jonka aion korjata.
Rödgrund on poistettu käytöstä, webers on nyt nimeltään perustuskalkki kc. Mutta kuten yllä mainitaan, sementtilaasti toimii hyvin pohjustuksena. Varmista, että levität sen harjalla tai hankaa pintaa niin, että seuraava kerros saa hyvän pidon. Saumat tulevat näkymään, jos et pohjusta.
Mikä on ero sementtilaastin ja peruslaastin kc välillä?D Drburr sanoi:
Ei kovin paljon. Kaikissa laasteissa on kalkin ja sementin sekoitus. Siksi jotkut kutsuvatkin niitä kc:ksi. Sementtilaasti A sisältää sekä kalkkia että sementtiä. Vaikka sitä kutsutaankin sementtilaastiksi. Mutta tämä tekee siitä myös hieman epäselvää, koska kaikissa on juuri kalkkia ja sementtiä, mutta suhde on erilainen käyttöalueen mukaan. A/B/C -luokitus on poistumassa M-luokituksen tieltä, missä ne esitetään 10/2,5/0,5 ym. A/M10 sopii parhaiten siihen, mitä haluat tehdä.Hammare&Spik sanoi:
Mahtavaa, kiitos!!K kniv sanoi:Ei erityisen paljon. Kaikissa muurauslaasteissa on sekoitus kalkkia ja sementtiä. Siksi jotkut tunnetaan nimellä kc. Sementtilaasti A sisältää sekä kalkkia että sementtiä, vaikka se tunnetaan sementtilaastina.
Mutta se tekee asiasta myös hieman epäselvän, koska kaikissa on kalkkia ja sementtiä, mutta sekoitussuhde vaihtelee käyttötarkoituksen mukaan. A/B/C-luokitusta ollaan poistamassa M-luokituksen hyväksi, jossa ne ilmoitetaan esimerkiksi 10/2,5/0,5 ym.
A/M10 sopii parhaiten siihen, mitä haluat tehdä.
Finjan ja Weberin perustuslaastit ovat matala-alkalisia ja toimivat siksi myös kevytbetonilla. Sementtilaastit perustuvat harmaaseen portlandiin ja niitä ei saa käyttää suoraan sitä vasten. M-luokka viittaa muurauslaastiin, kun taas rappauslaastit luokitellaan CS 1-4 jos muistan oikein.Hammare&Spik sanoi: