Hei
Ajattelin rakentaa huoneen viileään kellariin ja käyttää sitä pumppuhuoneena. Yksi seinä on ulkoseinä, kevytbetonia, eristämätön. Aion valaa sokkelin, sitten peltikehykset, 100mm kivivilla, minerittilevyt molemmin puolin.
Katto on jo eristetty.
Kysymys on, pitäisikö minun laittaa höyrysulku eristeen ja minerittilevyn väliin?
Ja pitäisikö minun kehyksiä ja eristää suoraan kevytbetoni-ulkoiseen vai tarvitseeko siihen pitää tuuletusväli, betonin ja uuden seinän väliin?
Terveisin
Micke
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.