Nyt tuli se, mitä olen odottanut. Naapurin valitus kunnalle. Pitäisi mennä sinne ma antamaan ns. lausunto rakennustarkastajan kanssa. Onko kellään vinkkejä minulle?
Hitto, jos sinulla ei ollut naapurin lupaa, se on varmasti vaikeaa. 4,5 metrin etäisyys tontinrajasta pätee sekä yhteensä enintään 15 neliömetriä kokoisena! Toivotaan, että asia selviää.