41 043 lukukertaa ·
38 vastausta
41k lukukertaa
38 vastausta
Puhdistaminen mineritillä.
Tjaba.
Olen kiinnostunut asentamaan mineritlevyn tulevan takan taakse, sitten levittää ohut kerros rappausta tai tehdä jotain muuta, mikä antaa rappausrakenteen ja lopuksi maalata valkoisella silikaattimaalilla (se kestää kai lämpöä?).
Haluaisin myös, että pinnassa olisi vähän raitoja, tai jotain, mikä näyttää rappaukselta. En tiedä mitä se nimeltään on, harjattu pinta?
Jotakuinkin näin:
Toivon, että jollakulla on vinkkejä siitä, millainen materiaali mineritlevylle voisi olla sopiva.
Olen kiinnostunut asentamaan mineritlevyn tulevan takan taakse, sitten levittää ohut kerros rappausta tai tehdä jotain muuta, mikä antaa rappausrakenteen ja lopuksi maalata valkoisella silikaattimaalilla (se kestää kai lämpöä?).
Haluaisin myös, että pinnassa olisi vähän raitoja, tai jotain, mikä näyttää rappaukselta. En tiedä mitä se nimeltään on, harjattu pinta?
Jotakuinkin näin:
Toivon, että jollakulla on vinkkejä siitä, millainen materiaali mineritlevylle voisi olla sopiva.
Sen täytyy joka tapauksessa kestää tiettyä kohonnutta lämpötilaa pitkän ajan. En oikein tiedä, kuinka kuumaksi se siellä tulee, mutta esimerkiksi en usko, että muoviväri kestäisi sitä pitkään.
Voiko silikaattiväriin sekoittaa hiekkaa ja maalata sillä?
Voiko silikaattiväriin sekoittaa hiekkaa ja maalata sillä?
haluaisin vain sanoa, että heidän myyjänsä mukaan mineritia ei saa puhdistaa, vaan käytä ulkona Aquapanel-levyä sen sijaan.
Voi ja saa. Tein niin itse kerran. Tosin ei kaminan takana.Mikael_L sanoi:
Sen pinta pitäisi melkein voida saada aikaan kalkkiharjalla. Jos on kevyt käsi ja rappaus on hienorakeista, sen pitäisi onnistua.
Mutta mitä minerit oikeastaan on skit-skiva. :OFredrik.engdahl sanoi:
Onko se tehty sokerikuorrutuksesta tai ... :x
Menee rikki jos se laatoitetaan, menee rikki jos se rapataan ... :@
Vain masonit ja treetex ovat huonompia levyjä. En koskaan koskaan koskaan enää osta mineritlevyä. :@
Ota Aquapanel mutta osta 2. Rikkoudut yhden ennen kuin se on paikallaan.
Ottaisin minerit ja pohjustaisin primerilla + hiekalla. Sitten "maalaisin/kitatisin" värjätyllä kitillä. Struktuuri tapetointiharjalla.
Valmis. Mutta näin minä tekisin.
Miksi ei verhoilla graniittikivellä?
Tai vain käyttää ulkokäyttöön tarkoitettua kiinnityslaastia klinkkeriin ja luoda struktuuri siihen? Se on usein sementtipohjainen.
Ottaisin minerit ja pohjustaisin primerilla + hiekalla. Sitten "maalaisin/kitatisin" värjätyllä kitillä. Struktuuri tapetointiharjalla.
Valmis. Mutta näin minä tekisin.
Miksi ei verhoilla graniittikivellä?
Tai vain käyttää ulkokäyttöön tarkoitettua kiinnityslaastia klinkkeriin ja luoda struktuuri siihen? Se on usein sementtipohjainen.
Viimeksi muokattu:
Joo fix pitäisi luultavasti myös toimia "putsaamiseen", melko ohut kerros.
Niin, jos minerit kestää fixin sitten ... :x
Minulla on jo muutamia minerit-levyjä, joita olen halunnut käyttää.
Mutta jos minerit-levyt ovat niin huonoja, ehkä minun täytyy heittää ne pois. Ja sen sijaan ostaa laatulevy, jota kutsutaan gipsskivaksi. d^_^b
Niin, jos minerit kestää fixin sitten ... :x
Minulla on jo muutamia minerit-levyjä, joita olen halunnut käyttää.
Mutta jos minerit-levyt ovat niin huonoja, ehkä minun täytyy heittää ne pois. Ja sen sijaan ostaa laatulevy, jota kutsutaan gipsskivaksi. d^_^b