Olen yrittänyt löytää vastausta kysymykseeni ilman suurempaa menestystä.

Olen parhaillaan muuraamassa umpeen vanhaa kellari-ikkunaa, joka avautuu autotalliin päin. Pohjalle olen valanut betoninappulan, jotta saisin tasaisen alustan leca-palikoiden muuraamiseen. Sen jälkeen olen laittanut 2 kerrosta leca-kiviä. Näiden saaminen paikalleen oli varsin vaikeaa, sillä ikkunan sisäpuolella kulkee erilaisia vesiputkia ja viemäriputkia, ja ikkunan läpi kulkee myös lämmitysputkia autotalliin. Tämä teki lecakivien asettamisesta hankalaa. Nyt ylhäällä puuttuu noin 4 cm. Nyt kysymykseni kuuluu:

Voinko täyttää jäljellä olevat 4 cm uretaanivaahdolla ja sitten rapata sen päälle? Luonnollinen vastaus olisi, että tulisi käyttää lisää leca-paloja ja laastia, mutta niihin ei pääse käsiksi. Tuleeko rappaus kestämään uretaanivaahdon päällä? Onko kenelläkään kokemuksia? Plussaa ja miinusta?

Voitko kaataa lagningsbetong esim. pursotinpussiin (muovipussi, josta on leikattu kulma) ja ruiskuttaa massan sisään?

Ei sinänsä huono idea! Kiitos!
Mutta luulen, että se voi silti olla vähän hankalaa tavoittaa.

Se sujuu erinomaisesti!
Luonnollisesti se ei tule olemaan sama iskun kestävyys kuin kovemmalla alustalla, mutta se ei ole ongelma niin pienellä alueella.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.