Olen juuri asettanut 45*45laattoja kelluvaan laastiin, olen pyyhkinyt laatoilta pahimmat pois sitä mukaa, mutta laasti ei ole vielä kuivunut joten en voi kävellä laatoilla...laatoilla on vielä pieni harmaa kalvo...voinko mennä nukkumaan hyvillä mielin? Voiko sen pyyhkiä pois huomenna, kun laasti on kuivunut, vai teenkö itselleni karhunpalveluksen? Kiitollinen avusta....
/
M

T
Kyllä, voit nukkua hyvin tänä yönä!

Kiitos:)....nyt on aika vähän zzzzzzz....
/
M

Entä saumaus? Olen saumannut... antanut kuivua, pessyt, pessyt, pessyt... saumat eivät ole ihan kuivia, mutta laatat ovat hieman harmaahohteisia... miten etenen nyt? ...pestä lisää? ...nukkua ja pestä huomenna, kun saumat ovat kuivuneet?
/
M

Käyttämällä tällaista (oikein) niin harmaata jää minimaalisen vähän kun on valmis.

Platt36.JPG

Joo, se on sellainen jota olen käyttänyt :) ...joitain tallivinkkejä? Nyt on hyvin vähän harmaata...luuletko, että se häviää, jos moppaan huomenna?....

Juttu on, että ensin pestään normaalisti. Sitten lopetetaan vetämällä suora veto kuluneella pesulaudalla, mutta vain yksi. Sen jälkeen pestään pois ja vedetään uusi. Jatketaan näin koko ajan, niin tulee mahtavaa.

joten tarkoitat, että "slutvarvet" pestään jokaisen vedon jälkeen.. vai?....kuinka pian saumojen päälle saa mennä sen jälkeen kun on saumannut, minusta tuntuu aina, että menen niiden päälle liian nopeasti....
/
M

T
Harmaan kalvon voi pyyhkäistä illalla tai huomenna kuivalla froteepyyhkeellä, sitten imuroi pöly.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.