3 527 lukukertaa ·
11 vastausta
4k lukukertaa
11 vastausta
Portaikon kunnostus?
Googlaamalla löytyvissä kuvissa ei koskaan näe miltä avointen portaiden askelmat näyttävät alapuolelta, kun ne on kunnostettu sellaisilla askelmasarjoilla, jotka ovat saatavilla.
Minun tapauksessani, jossa vanhat askelmat ovat yhdensuuntaisia edessä ja takana, syntyykö rakoja? Vai?
Onko ideoita, kuinka saada se näyttämään hyvältä?
Minun tapauksessani, jossa vanhat askelmat ovat yhdensuuntaisia edessä ja takana, syntyykö rakoja? Vai?
Onko ideoita, kuinka saada se näyttämään hyvältä?
Sitä minulla ei ole. Etu- ja takareuna eivät ole yhdensuuntaiset. Vaikka olisivatkin, portaissa on melkein aina pieni pyöristys, joten rako syntyy silti. Omassa tapauksessani suurempi rako. Miksi en löydä kuvia kunnostetusta portaasta alapuolelta otettuna?Stefan N sanoi:
Tarkoitatko, että askelma on kiilamainen? Olen asentanut stepkitin avoimeen u-portaaseeni. Mielestäni siitä tuli upea. Alkuperäisissä askelmissa on pieni pyöristys, joten siihen jää pieni rako. Mutta se ei minua häiritse.
Se oli parin illan työ upotusahan kanssa, mutta siitä oli valtava ero siirtyä kuluneesta mäntyportaasta uuteen hienoon öljyttyyn tammeen.
Se oli parin illan työ upotusahan kanssa, mutta siitä oli valtava ero siirtyä kuluneesta mäntyportaasta uuteen hienoon öljyttyyn tammeen.
Klikkaa tästä vastataksesi