Hei kaikille

Olen harkitsemassa sisäportaiden kunnostusta. Onko kellään kokemusta olemassa olevien portaiden kääntämisestä? Vinkit ja ideat etenemiseen ovat tervetulleita

Kuten se nykyään näyttää
Puinen sisäportaikko, vihreällä matolla peitetyt askelmat. Portaat ovat kaartuvat ja sijaitsevat valkoisten seinien välissä.

Visio siitä, miltä portaat näyttävät kääntämisen jälkeen
Varaston kaltainen huone, jossa on puurappuset. Seinät ovat keskeneräiset ja huoneessa on maalisäiliö sekä muuta rakennustarviketta.

Ei ole mahdollista kääntää sellaista portaita ilman, että vangstyckena vaihdetaan ja askelmat käännetään ylösalaisin. Todennäköisesti halvempaa ostaa uudet portaat, jos ette voi tehdä sitä työtä itse.

• Tykkään
_Emil__
  • Laddar…
S
Se on kuin rakentaisi melkein uuden portaat.
Parempi tilata uusi, niin vältyt kaikelta säätämiseltä ja ongelmilta remontin kanssa.

• Tykkään
_Emil__
  • Laddar…
Hei, miten projekti sujui? Minulla on samanlainen furutrappu, jonka haluan peilata, ajattelin sitten rakentaa sen taustalevyillä, helmipontilla ja sitten maalata. Pohdin, kuinka tiukasti liimatut askelmat ovat runkopuissa, tuleeko niistä vain keksejä, kun se puretaan.

Tilaa uusi porras, kuten aiemmat puhujat ovat sanoneet. Askeleet eivät mieluiten saisi olla liimattuja, vaan pelkästään ruuvattuja.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.