Hei!

Olen juuri hionut portaat ja maalannut ne valkoisiksi. Nyt ajattelin asentaa parketin niihin, mutta en oikein tiedä miten edetä? Olen etsinyt hieman tietoa tästä foorumista ja lukenut jotain nimeltä trapp kompass, mutta sitä voi ostaa vain "step kit" kautta, ja silloin on ostettava askelmat heidän kauttaan. Valitettavasti en halua tehdä sitä, koska he veloittavat korkean hinnan askelmista.

Onko jollakulla hyvä vinkki tai ehkä trapp kompass, jota ei käytä ja haluaisi myydä?

Sitten lattiaan, mitä lattiaa tulisi käyttää. Haluaisin todella tumman lattian, mieluiten hieman punertavalla sävyllä. Onko jollakulla ehdotusta siitä, mitä lattiaa voisin ostaa tai ainakin suositella jotain merkkiä, jota minun tulisi käyttää?

Kallista tai halpaa, mahdollisimman monta ehdotusta ja mielellään perustelu?

Sitten tähän täytyykö minun ostaa listoja, niitä kutsutaan varmaan trappnoslister. Mistä sellaisia saa? Pitäisikö niiden olla samanvärisiä kuin lattia vai riittääkö valkoiset, kuten portaiden väri? Mikä näyttää parhaalta?

Ja haluatteko nähdä miltä portaat näyttävät? Käykää osoitteessa http://www.esnips.com/doc/f8557117-e68f-406e-80d1-ac6abeaa9887/Bild031

Oikein kiitollinen vastauksista.

Ystävällisin terveisin Fredrik

Voit improvisoida portaatkompassin. Sahaa viivoitin (masoniitista tai vastaavasta) niin, että toinen pää päättyy kärkeen. Sahaa toiseen päähän pari selkeää lovea. Kiinnitä paperi porrasaskelmalle. Aseta viivoitin kärki kohti yhtä porrasaskelman kulmaa ja piirrä ääriviivat paperille. Loving avulla näet tarkalleen, miten se on sijoitettu. Toista tämä kaikille kulmille. Siirrä sitten paperi levylle, jonka aiot sahata, aseta viivoitin takaisin ääriviivojen mukaan ja merkitse kulmat. Toivottavasti ymmärrät, mitä tarkoitan. Menetelmää voidaan käyttää paitsi porrasaskelmiin myös kaikkialla, missä haluat siirtää jonkin monimutkaisen muodon.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.